ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Матеріали для курсової

Головна » Матеріал » Мистецтво та мистецтвознавство » Кінословник

СПЕЦЕФЕКТИ В КІНО
22.04.2014, 14:41
СПЕЦЕФЕКТИ В КІНО [англ. F/X — effects] — сучас­не супервидовищне кіно, перш за все американське, що ви­никло в епоху після фільмів «2001 рік: Космічна одіссея» (1968) С Кубрика і «Зоряні війни» (1977) Дж. Лукаса не­можливо уявити без спеце­фектів. Навіть є дві серії відо­мої стрічки «F/X», або «Ілюзія вбивства» (1986, 1991), що роз­повідають саме про голлівуд-ського майстра спецефектів, який потрапляє через це в масу неприємностей, хоча і виплуту­ється з них завдяки своєму рід­кісному вмінню творити дива. Утім, існує ще одна абревіату­ра — SP-EFX, що означає все те ж саме: «спеціальні ефекти», які, у свою чергу, поділяють­ся на «візуальні», «оптичні» або «фотографічні ефекти» (правильніше «кінематогра­фічні»), а також на «механіч­ні» або «фізичні». До простих візуальних ефектів (хоч і їх треба було одного разу винай­ти) належать «затемнення», «витіснення» (або «шторка»), «наплив», «стоп-кадр», «каше-тування» (особливе звужен­ня рамок екрана), складніші «рирпроекція», «сповільнена» і «прискорена зйомка», «удру­ковування», «подвійна» і «ба­гатократна експозиція», зйомка на чорному тлі і за допомогою «блукаючої маски». 240 241 Механічні, фізичні або, інак­ше кажучи, рукотворні ефекти, що вживаються в кіно, мож­на поділити на декілька видів. У першому з них є головним під­готовка моделей — від створення яких-небудь автоматичних при­строїв, включаючи роботів, до виробництва муляжів усіляких монстрів або тварин величезних розмірів. При відтворенні стра­ховиськ різного типу, а також деформованих людиноподібних істот і спотвореної зовнішності самих людей використовується складний грим, що представляє інший вид спецефектів, які не є оптично-комп'ютерними. Ма­кетування ж різних об'єктів, ви­будовування декорацій у мініа­тюрі, які на екрані мають вигля­дати по-справжньому, — це теж розвиток принципу моделю­вання. Застосування різнома­нітних технічних пристосувань (декорації, що розгойдується або крутиться, вітродувів, по­ливних машин і т. п.) допомагає справити необхідний для кіне­матографістів вплив на глядачів, особливо у фільмах катастроф. Нарешті, не обійтися без сцен перестрілок, вибухів та інших піротехнічних ефектів, якими особливо насичені бойовики. Нинішнє покоління май­стрів спецефектів вважає за краще, витративши на зйом­ки мільйони доларів, усе по­трібне намалювати на комп'ю­тері. Але все одно знаходиться який-небудь окремий дивак, який щось несподівано вина­ходить уручну, і це виявля­ється цікавішим від змодельо-ваного на розумній машині. Таке співіснування рукотвор­ної і комп'ютерної праці по­стійно збагачує одне одну і є оптимальною умовою для по­ступальної ходи вперед. Див. «Механічні ефекти в кіно», «Комп'ютерні ефекти в кіно».
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
Переглядів: 401 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП