ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Матеріали для курсової

Головна » Матеріал » Мистецтво та мистецтвознавство » Кінословник

МЕХАНІЧНІ ЕФЕКТИ В КІНО
22.04.2014, 12:16
МЕХАНІЧНІ ЕФЕКТИ В КІНО — досі кінематограф ніяк не в змозі відмовитися від послуг фахівців з механіч­них трюків, творців усіляких макетів, моделей, страховиськ, розробників незвичайного гри­му, що іноді викликає справ­жній жах. Усе це — рукотворні ефекти, які поки що не може повністю з успіхом заміни­ти жоден оптичний прийом або комп'ютерний трюк. Справжнім зразком кінема­тографічного змодельованого страховиська, що прослави­лось у всьому світі, можна вва­жати гігантську горилу Кінг Конга в однойменній картині 1933 р. Американські режисери М. Купер і Е. Шедсак запроси­ли майстра спецефектів Уїллі-са О'Брайєна, який створив му­ляж самого Кінг Конга (модель супермавпи була насправді зав­більшки всього 45 см), а також і доісторичних істот, що билися з ним. Наслідуючи Кінг Конга, японці після війни придума­ли свого монстра — Годзіллу. У 1954 р. технік Е. Цубурая ра­зом з конструктором Р. Тагасу-гі створив з гуми двометрового стародавнього страховиська, нібито розбудженого після ви­буху атомної бомби. Правда, в багатьох сценах знімалася не ця лялька, а актор X. На-кадзіма, одягнений у гумовий костюм Годзілли. А от новий Кінг Конг, ство­рений італійцем К. Рамбаль-ді для фільму 1976 р. (премія «Оскар» за спецефекти), був уже дорогим аніматронним апа­ратом натуральної величини, нашпигованим електронікою і керованим на відстані. Більше мільйона доларів коштувала і біла акула зі «Щелеп» (1975) С. Спілберга, яку змакету-вав Б. Маттей, що раніше брав участь у роботі над спецефек­тами для картини «20 000 льє під водою» («Оскар», 1954) і ра­зом з К. Мюллером зробив мо­дель гігантського спрута. Зга­даний маестро Рамбальді ще двічі удостоювався «Оскара», працюючи над зразками кос­мічних страховиськ у «Чужо­му» (1979) Р. Скотта і створив­ши, можливо, найпопулярніша істоту в сучасному кіно — сим­патичного і зворушливого при- бульця з іншої планети в стріч­ці «Інопланетянин» (1982) С. Спілберга. Втім, у деяких сценах в костюмі Е. Т. виступа­ла карлиця Тамара де Тро зрос­том усього лише 77 см і вагою трохи більше 18 кг. На стику двох різновидів механічних ефектів — ство­рення моделей і використання складного гриму — знаходяться «Планета мавп» (1968), «Амери­канський перевертень у Лондо­ні» (1981) — спеціально для зао­хочення Р. Бейкера була введена нова номінація за грим, «Гаррі і Хендерсони» (1987) — знову був відзначений Бейкер, цього разу за відтворення «снігової люди­ни», «Бітлджус» (1988), «Прига­дати все» (1990). Деформуючі прийоми меха­нічних ефектів присутні в та­ких нагороджених Академією стрічках, як «Маска» (1985), «Дік Трейсі» (1990), «Терміна-тор-2: Судний день» (1991). Ці­каво, що С. Уїнстон був відзна­чений двічі: і як майстер візу­ально-комп'ютерних ефектів, і як творець спецгриму — «Мі­сіс Даутфайр» (1993), «Ед Вуд» (1994), тут мовби віддано шану давній традиції, оскільки один з персонажів — актор Б. Луго-ші, «вічний Дракула» в кіно і «Чокнутий професор» (1996). 226 227 У двох останніх картинах був зайнятий великий майстер гриму Р. Бейкер, що колись побував і в шкурі самого Кінг Конга на зйомках версії 1976 p., а також доклав руку до ство­рення мавпи Ч'юбакка в «Зоря­них війнах». Див. «Спецефекти в кіно», «Комп'ютерні ефекти в кіно».
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
Переглядів: 353 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП