Статистика
Онлайн всього: 6 Гостей: 6 Користувачів: 0
|
|
Матеріали для курсової |
ФІЛЬМ ДАР
| 16.04.2014, 09:30 |
ФІЛЬМ ДАР [фр. Film D'art — художній фільм] — назва французької кінофірми,
заснованої в 1908 році — у розпалі кризи сюжетів у кінематографі. Провідні актори великих театрів і Комеді Франсез, не в змозі протистояти кіно, вирішили взяти з нього користь. Так був створений «Фільм Д'ар». Під гаслом «Виконання відомих сюжетів відомими акторами», компанія випустила перший фільм «Вбивство герцога Гіза», який мав згодом величезний успіх. Після виходу фільму працівник найбільшої французької газети «Матен» писав: «Знаменитий кінематограф почнуть тепер забезпечувати сценаріями наші найкращі автори, а грати в ньому будуть наші найкращі актори...». Для роботи у «Фільм Д'ар» були запрошені відомі майстри сцени — Сара Бернар, Габріель Режан, Ле Баржі; вони повинні були грати у постановках за відомими п'єсами В. Сарду, Е. Ростана.
«Вбивство герцога Гіза» і вся подальша продукція «Фільм Д'ар» здійснила щодо цього справжній переворот. Кіно не лише стало приваблювати літераторів, але й у пошуках тем і сюжетів звернулося до літератури. Заслуга «Фільм Д'ар» полягає і в залученні до кіно театральних професійних акторів.
Головною заслугою «Фільм Д'ар» — підприємства, керо-
ваного акторами, — було те, що воно спростувало застарілі правила драматичної гри в кіно. Театралізація кінематографа, розпочата «Вбивством герцога Гіза», мала свої позитивні моменти. Гарний літературний сценарій і гарні актори облагообразили кіно, але відбулося це багато років по тому після прем'єри.
У всьому світі до «Вбивства герцога Гіза» поставились як до шедевру. Фільм «Вбивство герцога Гіза», революційний з точки зору гри акторів і традиційний у галузі постановки і монтажу, є знаменною подією в історії кіно. Після нього в кіно настало панування акторів і кінозірок. «Фільм Д'ар» породила великі розкішні постановки італійців, психологічні драми датчан, привела до створення американської школи на чолі з Девідом Гріффітом. «Фільм Д'ар» відкрила нову еру в історії кіно — ту, яка невдовзі дістане назву «ери німого кіно». Хоча сама компанія «Фільм Д'ар» за період свого існування створила не так уже й багато відомих картин («Мадам Сан-Жен», «Дама з камеліями»).
Але, незважаючи на своє історичне й естетичне значення, це починання зазнало невдачі.
122
123
«Художні серії» краще розвивалися за кордоном, ніж у Парижі, де обмеженість внутрішнього ринку і скупість великих фірм гальмували їх розвиток. Щоб привернути увагу справді визначних акторів і демонструвати історичні сюжети, треба було витрачати значні кошти. Політика суворої економіки завела у глухий кут кінопра-цівників, які шукали нових шляхів. До того ж із 1911 року конкуренція Італії, Данії та Америки ставала все більш небезпечною. Щоб їй протистояти, французьким промисловцям слід було використати всі свої козирі, вдосконалюючи «художні серії». Купувати найкращі твори письменників і драматургів, закріпити за собою французьких акторів, дозволити режисерам проводити багато репетицій для відшліфування сцен, замовляти складні декорації й розкішні костюми — така була програма, що стояла перед «художніми серіями».
Але, не бажаючи збільшувати бюджет, фірми випускали картини, зняті нашвидкуруч серед намальованих на полотні грубих декорацій у виконанні третьосортних акторів. Саме тому, що у Парижі не зу-
міли розвинути ідею «Фільм Д'ар», французька продукція після 1911 року втрачає те провідне становище, яке вона мала у 1908-1910роках. Францію, що повновладно панувала на світовому ринку, тепер у свою чергу заполонили зарубіжні фільми, головним чином, з Італії та Америки. Див. «Золота серія». |
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
|
Переглядів: 402 | Завантажень: 0
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
|