Статистика
Онлайн всього: 11 Гостей: 11 Користувачів: 0
|
|
Матеріали для курсової |
РЕАЛЬНЕ КІНО
| 16.04.2014, 09:19 |
«РЕАЛЬНЕ КІНО» - маніфест, створений Віталієм Гданським і групою російських кінодокументалістів. Згідно з ними, як тільки документальне кіно стає мистецтвом, воно перестає бути документальним. Спираючись виключно на реальність, реальне кіно зберігає право на авторську суб'єктивність і підтверджує основний постулат мистецтва — створення художнього образу. Реальне кіно не відкидає праці попередників і не є кінцевим етапом в еволюційному розвитку неігрового кінематографа. Вершина — це сама реальність, що навряд чи вміститься в обмежені рамки кадру. Скоріше навпаки — реальність поглине кінематограф, перетворивши його на одну зі своїх субстанцій. Отже, сім заповідей реального кіно:
1. Відсутність сценарію. Сценарій і реальність несумісні. До початку зйомок визнача-
ється лише місце зйомок фільму, іноді його герої та загальна концепція. З початком зйомок драматургію визначають лише реальні події. При цьому реальне кіно не претендує на безпристрасну фіксацію факту. Реальне кіно — не копія реальності.
Для автора у процесі зйомок не має жодних обмежень. Окрім юридичних. Етичні питання вирішуються не на зйомках, а у процесі монтажу фільму. Для заглиблення у простір об'єкту, що знімається, і у світ героїв припустимі всі існуючі технологічні методи: звична камера, кіноспостереження, прихована камера і т. ін.
Автор не повинен ставати заручником технології. Кіноплівкою, студійним звуком і світлом, ракурсом і композицією можна зневажати задля фіксації реальних подій. Якість зображення вторинна. Реальність первинна.
З перебігом фільму автор повинен титрами повідомляти глядачеві час і місце зйомки (якщо це не може завдати шкоди об'єктам, що знімаються, або персонажам).
Ніякого інсценування і реконструкції. Автор може провокувати героїв на будь-які дії і сам може бути учасником подій.
У реальному фільмі ігровий момент присутнім бути не може.
Обмежень за тривалістю фільму немає. Аж до нескінченної, прямої трансляції.
Відмова від поняття «кінець фільму». Ніякий фільм не може бути завершеним, бо реальність нескінченна. У результаті автор будь-коли може створювати нові версії та продовжувати зйомки після першого публічного показу. У фінальному титрі замість слова «кінець» розміщується дата першого публічного показу даної версії фільму. На випадок створення нових версій дата першого публічного показу ставиться після дати (дат) показу попередніх версій. |
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
|
Переглядів: 349 | Завантажень: 0
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
|