Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
|
Матеріали для курсової |
ПОЕТИЧНИЙ РЕАЛІЗМ
| 16.04.2014, 09:17 |
ПОЕТИЧНИЙ РЕАЛІЗМ [фр. Poetik Realism] — течія у французькому кінематографі, яка важко піддається визначенню і яка об'єднала на дуже короткий час (друга половина 30-хроків) режисерів найрізноманітніших творчих манер та
була тісно пов'язана з піднесенням руху Народного фронту. Наприклад, фільм Жана Ренуара «Париж належить нам» був створений на замовлення французької компартії.
Нетрадиційні для французького кіно того часу сюжети, сповнені поетичного бунтарства, а також надання дії свідомо фантастичного колориту за допомогою павільйонних зйомок при штучному освітленні свідчать про тривожне передчуття майстрами «поетичного реалізму» близьких суспільних потрясінь. Визначальними для цієї течії стали образи, створені Ж. Габеном — трагічного одинака, який кидає суспільству заздалегідь приречений виклик («Набережна туманів» і «День починається» М. Карне, «Пепе Ле Моко» і «Бандера» Ж. Дювів'є) або М. Морган — її героїня у «Набережній туманів» була простою люблячою жінкою у світі, ворожому до кохання.
Значну роль у розвитку «поетичного реалізму» відіграв поет і кінодраматург Ж. Пре-вер. Сам термін був запроваджений у вжиток істориком кіно Ж. Садулем, однак неодноразово оспорювався іншими істориками, які заперечува-
ли, що реалізм, як його розумів Золя (натуралізм), не поєднується із поетизацією дійсності. Вони пропонували використовувати визначення письменника П. Мак-Орлана — «соціальна фантастика». Сьогодні обидва терміни співіснують. З «поетичного реалізму» вийшли й інші майстри кіно, такі як Ж.П. Ле Шануа і Ж. Беккер. Елементи стилістики «поетичного реалізму» міцно ввійшли до художнього арсеналу французького і світового кіно. |
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
|
Переглядів: 442 | Завантажень: 0
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
|