Статистика
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0
|
|
Матеріали для курсової |
ПІДСВІДОМИЙ ФІЛЬМ
| 16.04.2014, 09:16 |
ПІДСВІДОМИЙ ФІЛЬМ [англ. Subliminal Film] — рекламна техніка, яка застосовувалась у 1950-ті роки, щоб стимулювати людей до придбання певних товарів. Інформація розміщувалася на одному кадрі з інтервалом у 23 кадри. Таким чином інформували публіку, не отримуючи на це її згоди. Два фільми — «Терор у поліцейському відділку» (1959) і «Смертний час» (1959) — приклади використання техніки 24-го кадру. Однак після викриття процесу прихованої реклами, він був відразу ж заборонений. |
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
|
Переглядів: 291 | Завантажень: 0
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
|