Статистика
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0
|
|
Матеріали для курсової |
НОВЕ НІМЕЦЬКЕ КІНО
| 15.04.2014, 22:34 |
НОВЕ НІМЕЦЬКЕ КІНО
[англ. New German Cinema] — рух у західнонімецькому кінематографі наприкінці 60-х — на початку 70-х років. Після Другої світової війни німецький кінематограф довгий час перебував у тіні. Лише у 1962 році Александр Клуге разом із групою 26 режисерів заснував рух «молоде німецьке кіно», покликаний стимулювати творчий підхід до кінорежи-сури. Багато з його членів стали видатними діячами нового німецького кіно, яке виникло наприкінці 1960-х років.
Серед перших німецьких режисерів, чиї картини набули широкого визнання за межами країни, були Фолькер Шлендорф і Маргарет фон Тротта. У подальшому вони спільно працювали у жанрі політичного кіно над фільмами «Зневажена честь Катаріни Елюм» (1975). Пізніше Шлендорф спеціалізувався на екранізації романів на зразок «Жерстяного барабанщика» (1979), а фон Тротта зосередилася на проблемах фемінізму в таких картинах, як «Німецькі сестри» (1981).
Найбільш різнобічним і суперечливим режисером тих років був Райнер Вернер Фасбін-дер. У його картинах, таких як
94
95
«Чому пан P. схильний до амо-ку?» (1970), де тиха людина несподівано вбиває свою родину, застосовувалися дуже прості образотворчі засоби. Але не минуло й двох років, як він перейшов на створення видовищних мелодрам із використанням яскравих, барвистих декорацій, призначених відтіняти порожнечу й нікчемність життя багатих людей.
Він також зняв декілька картин про проблеми людських взаємовідносин, особливо між людьми однієї статі або різних рас. Наприклад, у фільмі «Страх з'їдає душу» (1974) араб закохується у немолоду німецьку жінку. Більш пізні його картини, наприклад, «Заміжжя Марії Браун» (1978), присвячені наслідкам Другої світової війни для німецького суспільства.
Із творчістю Фасбіндера різко контрастували стрічки Вер-нера Херцога з тягучою, розміреною дією. У таких його картинах, як «Агірре — гнів Божий» (1972), «Скляне серце» (1977) і «Фіцкарральдо» (1982), часто фігурують персонажі, одержимі якоюсь нав'язливою ідеєю. У них майстерно створюється атмосфера тривожного очікування, дія відбувається у ворожому людині оточенню, напри-
клад, у незайманих джунглях або у неродючій пустелі.
Персонажі картин Віма Вен-дерса, навпаки, здебільшого зайняті пошуками сенсу життя. Творчість Вендерса підпала під значний вплив Голлівуду, і його фільми мали більший касовий успіх за межами Німеччини, ніж роботи будь-якого іншого німецького режисера. |
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
|
Переглядів: 341 | Завантажень: 0
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
|