ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Матеріали для курсової

Головна » Матеріал » Мистецтво та мистецтвознавство » Кінословник

НОВЕ НІМЕЦЬКЕ КІНО
15.04.2014, 22:34
НОВЕ НІМЕЦЬКЕ КІНО [англ. New German Cine­ma] — рух у західнонімецько­му кінематографі наприкінці 60-х — на початку 70-х років. Після Другої світової війни німецький кінематограф до­вгий час перебував у тіні. Лише у 1962 році Александр Клуге разом із групою 26 режисерів заснував рух «молоде німецьке кіно», покликаний стимулюва­ти творчий підхід до кінорежи-сури. Багато з його членів ста­ли видатними діячами нового німецького кіно, яке виникло наприкінці 1960-х років. Серед перших німецьких режисерів, чиї картини набули широкого визнання за межами країни, були Фолькер Шлен­дорф і Маргарет фон Тротта. У подальшому вони спільно працювали у жанрі політичного кіно над фільмами «Зневажена честь Катаріни Елюм» (1975). Пізніше Шлендорф спеціалі­зувався на екранізації романів на зразок «Жерстяного бара­банщика» (1979), а фон Трот­та зосередилася на проблемах фемінізму в таких картинах, як «Німецькі сестри» (1981). Найбільш різнобічним і су­перечливим режисером тих ро­ків був Райнер Вернер Фасбін-дер. У його картинах, таких як 94 95 «Чому пан P. схильний до амо-ку?» (1970), де тиха людина не­сподівано вбиває свою родину, застосовувалися дуже про­сті образотворчі засоби. Але не минуло й двох років, як він перейшов на створення видо­вищних мелодрам із викорис­танням яскравих, барвистих декорацій, призначених відті­няти порожнечу й нікчемність життя багатих людей. Він також зняв декілька кар­тин про проблеми людських взаємовідносин, особливо між людьми однієї статі або різ­них рас. Наприклад, у фільмі «Страх з'їдає душу» (1974) араб закохується у немолоду німець­ку жінку. Більш пізні його кар­тини, наприклад, «Заміжжя Марії Браун» (1978), присвячені наслідкам Другої світової війни для німецького суспільства. Із творчістю Фасбіндера різ­ко контрастували стрічки Вер-нера Херцога з тягучою, розмі­реною дією. У таких його карти­нах, як «Агірре — гнів Божий» (1972), «Скляне серце» (1977) і «Фіцкарральдо» (1982), часто фігурують персонажі, одержи­мі якоюсь нав'язливою ідеєю. У них майстерно створюється атмосфера тривожного очіку­вання, дія відбувається у воро­жому людині оточенню, напри- клад, у незайманих джунглях або у неродючій пустелі. Персонажі картин Віма Вен-дерса, навпаки, здебільшого за­йняті пошуками сенсу життя. Творчість Вендерса підпала під значний вплив Голлівуду, і його фільми мали більший ка­совий успіх за межами Німеч­чини, ніж роботи будь-якого іншого німецького режисера.
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
Переглядів: 341 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП