ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Матеріали для курсової

Головна » Матеріал » Мистецтво та мистецтвознавство » Кінословник

НОВА РЕЧЕВІСТЬ
15.04.2014, 22:31
НОВА РЕЧЕВІСТЬ [нім. Neue Sachlichkeit] — течія в ні­мецькому кінематографі, що з'я­вилась у середині 20-х років на противагу експресіонізму. Ця тенденція проявлялася в різно­манітних аспектах: у літературі, у театрі, в образотворчому мис­тецтві. Термін «нова речевість» запропонував мистецтвозна­вець Густав Хартлауб для ви­значення нового реалізму в жи­вописі. Митцям, згідно з Харт-лауба, набридла метушня, злети й бунти, які незмінно завершу­валися поразкою. Настав час прийняти світ таким, яким він є. Адже у ньому є чимало речей, самих по собі прекрасних, цін­них і корисних. «Нова речевість» не сприя­ла аналізу зв'язків між речами та явищами, вона прославляла прийняття дійсності в її існу­ючій формі. Першим фільмом цієї течії заведено вважати роботу Е. Дюпона «Вар'єте» (1925). У картині було правди­во відтворене життя людей, але не розкривався глибинний сенс подій. Такий метод обумовлю­вався духом часу, законом «но­вої сутності». «Нова речевість», проголо­шуючи принцип нейтрального, об'єктивного погляду на світ людей, знайшла своє відобра­ження у так званих фільмах-оглядах, які показували певний шматок життя на прикладі ці­лої низки спеціально зіставле­них подій. Таким фільмом були «Пригоди десятимарочної кре­дитки» (1926, реж. Б. Фіртель). Такий огляд не мав за мету ні­чого, окрім констатації різно­рідності явищ. Він демонструє, що життя безупинно тече, не маючи ні початку, ні закін­чення, а фільм — лише відобра­ження його: так у дзеркальній вітрині відображаються пере­хожі, автомобілі, автобуси... Концепцію огляду було по­кладено і в основу репортаж- ної стрічки «Берлін — симфо­нія великого міста» (1927, реж. В. Руттман). Прихильники «нової рече-вості» — як режисери фільмів-оглядів, так і творець «Вар'єте» Е. Дюпон, — незважаючи на свою пристрасть до побутових деталей, були насправді далекі від справжнього реалізму. Фі­лософія «нової речевості» — це примирення з дійсним ста­ном речей. Тому безпристрас­ність сторонніх спостерігачів оберталася насправді натура­лізмом, поверховим фотогра­фуванням і механічною реє­страцією явищ. Фільми «нової речевості» виходили на екра­ни протягом декількох років і не залишили значного сліду в кінематографі.
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
Переглядів: 423 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП