Статистика
Онлайн всього: 7 Гостей: 7 Користувачів: 0
|
|
Матеріали для курсової |
НЕОРЕАЛІЗМ
| 15.04.2014, 22:31 |
НЕОРЕАЛІЗМ [від грец. Neos — новий + лат. Reales — речовий — новий реалізм] — цей термін, що означає «новий реалізм», притаманний фільмам, які створювалися в Італії у 1945—1949 роках. У них широко використовувалися натурні зйомки, природне освітлення й непрофесійні актори. Витоки неореалізму в кіно — діяльність антифашистів-інтелектуалів Дж. де Сантісі, Дж. Феррари, Л. Вісконті, У. Барбаро, Л. К'я-ріні, М. Алікати, К. Ліццані, М. Антоніоні, Ч. Дзаваттіні, які об'єдналися навколо журналів «Чінема» і «Б'янко є Неро», а також Римського експериментального кіноцентру.
У 1945 році був створений програмний неореалістичний
фільм, певною мірою фільм-пролог «Рим — відкрите місто» Р. Росселіні, присвячений героїчному національному Опору, а відразу потому ним же була створена «Пайза» (1946) — широка фреска про визволення Італії від окупантів. Замість студійних павільйонів місцем зйомки стає натура післявоєнної Італії, непрофесійні виконавці багато в чому заміняють акторів учорашнього кіно, вносячи в екранний простір незнану до того глибину й відчуття справжності того, що відбувається, оновлюються кіномова, драматургія, монтаж і сама типологія кінематографічного твору.
Дзаваттіні закликав режисерів не захоплюватися мелодраматичними сюжетами, а сконцентрувати свої зусилля на зображенні реальних драм, які щоденно розігрувалися вжитті звичайних людей. Він усіляко заохочував залучати на головні ролі непрофесійних акторів, а також зйомки на вулицях і в оселях простих робітників. Нарешті, для створення у картині правдивої атмосфери злиденності й безвихідності він пропонував знімати при природному освітленні, бо студійне освітлення штучно облагороджувало як акторів, так і декорації.
88
Але на кінець 40-х років економічний стан Італії поліпшився, і уряд заявив про підрив неореалістичними фільмами репутації країни за кордоном. У 1949 році був ухвалений закон, що заважав виходу на екрани таких стрічок. Основні фільми: «Рим — відкрите місто» (1945), «Пайза» (1946), «Німеччина — рік нульовий» (1947) Р. Росселіні; «Земля дрижить» (1948), «Умберто Д.» (1951), «Викрадачі велосипедів» В. Де Сі-ка; «Немає миру під оливами» (1950) «Рим, 11 година» (1951) Д. де Сантіса, «Найвродливі-ша» (1951) Л. Вісконті. |
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
|
Переглядів: 322 | Завантажень: 0
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
|