ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Матеріали для курсової

Головна » Матеріал » Мистецтво та мистецтвознавство » Кінословник

НЕОРЕАЛІЗМ
15.04.2014, 22:31
НЕОРЕАЛІЗМ [від грец. Neos — новий + лат. Reales — ре­човий — новий реалізм] — цей термін, що означає «новий ре­алізм», притаманний філь­мам, які створювалися в Італії у 1945—1949 роках. У них ши­роко використовувалися натур­ні зйомки, природне освітлення й непрофесійні актори. Витоки неореалізму в кіно — діяльність антифашистів-інтелектуалів Дж. де Сантісі, Дж. Феррари, Л. Вісконті, У. Барбаро, Л. К'я-ріні, М. Алікати, К. Ліццані, М. Антоніоні, Ч. Дзаваттіні, які об'єдналися навколо журна­лів «Чінема» і «Б'янко є Неро», а також Римського експеримен­тального кіноцентру. У 1945 році був створений програмний неореалістичний фільм, певною мірою фільм-пролог «Рим — відкрите місто» Р. Росселіні, присвячений геро­їчному національному Опору, а відразу потому ним же була створена «Пайза» (1946) — ши­рока фреска про визволення Іта­лії від окупантів. Замість студій­них павільйонів місцем зйомки стає натура післявоєнної Італії, непрофесійні виконавці багато в чому заміняють акторів учо­рашнього кіно, вносячи в екран­ний простір незнану до того глибину й відчуття справжності того, що відбувається, оновлю­ються кіномова, драматургія, монтаж і сама типологія кінема­тографічного твору. Дзаваттіні закликав режисе­рів не захоплюватися мелодра­матичними сюжетами, а скон­центрувати свої зусилля на зо­браженні реальних драм, які щоденно розігрувалися вжитті звичайних людей. Він усіляко заохочував залучати на голо­вні ролі непрофесійних акто­рів, а також зйомки на вулицях і в оселях простих робітників. Нарешті, для створення у карти­ні правдивої атмосфери злиден­ності й безвихідності він пропо­нував знімати при природному освітленні, бо студійне освітлен­ня штучно облагороджувало як акторів, так і декорації. 88 Але на кінець 40-х років еко­номічний стан Італії поліпшив­ся, і уряд заявив про підрив неореалістичними фільмами репутації країни за кордоном. У 1949 році був ухвалений за­кон, що заважав виходу на екра­ни таких стрічок. Основні філь­ми: «Рим — відкрите місто» (1945), «Пайза» (1946), «Німеч­чина — рік нульовий» (1947) Р. Росселіні; «Земля дрижить» (1948), «Умберто Д.» (1951), «Ви­крадачі велосипедів» В. Де Сі-ка; «Немає миру під оливами» (1950) «Рим, 11 година» (1951) Д. де Сантіса, «Найвродливі-ша» (1951) Л. Вісконті.
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
Переглядів: 322 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП