ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Матеріали для курсової

Головна » Матеріал » Мистецтво та мистецтвознавство » Кінословник

КЕНГЕКІ, ТЯМБАРА
15.04.2014, 21:43
КЕНГЕКІ, ТЯМБАРА [Cha-nbara Eiga — у перекладі з япон. фехтувальний фільм] — япон­ські фехтувальні фільми про епоху самураїв, динамічна дія яких зводиться до фіналь­ного двобою на мечах. Термін тямбара виник як звуконаслі­дувальний — він імітує бряз­кання мечів. За структурою і характером героїв «кенгекі» близькі до вес­терну. У «кенгекі» було багато легкості, руху, стрімкої динамі­ки. Його кульмінацією був за­пеклий і темпераментний дво­бій на мечах, до якого, по суті, й зводилася вся дія. Герої «кенге­кі» долали неймовірні труднощі заради виконання свого обов'яз­ку. Вони жили у світі боротьби, незвичайних пригод, неправ­доподібних уникнень небезпек. Ці персонажі приваблювали мужністю й холоднокровністю, фізичною силою та душевною стійкістю. Герой «кенгекі» міг розраховувати на симпатії ши­рокої публіки, бо це був, зазви­чай, самурай-відступник — ро-нін, котрий боровся із насиль­ством і несправедливістю. Най­більш типовим героєм «кенгекі» 7(3 77 був блукач із загостреним по­чуттям справедливості, стика­ючись із насильством і злом або зустрічаючись зі своїм спокон­вічним ворогом, вирішував кон­флікт за допомогою меча і йшов із фільму на зустріч новим при­годам. Він викликав співчуття у глядачів тим, що в найскладні­ших життєвих обставинах зна­ходив вихід, був особистістю активною, яка спиралась лише на власний розум, силу, сприт­ність, винахідливість. Хоча прототипом «кенгекі» були реальні історичні поста­ті, він більшою частиною скла­дався з персонажів фольклору, обробленого пізніше літера­турою. Найбагатший матеріал для таких характерів, сильних і мужніх, надавало насичене подіями життя безстрашних героїв стародавніх сказань. «Кенгекі» займає в японському кіно таке ж саме місце, як вес­терн в американському. Спо­рідненість жанрів впадає в око з першого погляду. Динаміч­ність дії й тип героя «кенгекі» разом із авантюрним сюжетом дійсно нагадує вестерн. І «кен­гекі» і вестерн — специфічні жанри героїчного фільму, по­будованого на фольклорному й історичному матеріалі. За стій­кістю драматургічних схем і антуражу, за характером і ста­лістю головних персонажів, за романтичною умовністю ці фільми здаються близнюками. В обох жанрах діє сильна осо­бистість. Герой-ковбой володіє важким кольтом з такою ж во­істину цирковою спритністю, з якою самурай володіє мечем. І «кенгекі» і вестерн тримають­ся характерного для них кола тем, ситуацій і конфліктів. Можливо, їх близькість сприяє їх взаємопроникненню і вза­ємовпливу. Жанр «кенгекі», реалізова­ний кращими майстрами япон­ського кіно, вплинув на кінема­тограф інших країн. Зокрема, фільм А. Курасави «Охоро­нець» був перенесений пер­шовідкривачем італійського «спагеті-вестерну» — С. Леоне («За пригорщу доларів», 1964). Режисер Джон By також чер­пав звідти натхнення для своїх ранніх фільмів.
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
Переглядів: 285 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП