ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Матеріали для курсової

Головна » Матеріал » Мистецтво та мистецтвознавство » Кінословник

КАМЕРШПІЛЕ
15.04.2014, 21:40
КАМЕРШПІЛЕ [нім. Каш-merspiele — камерна драма] — різновид драми, що склався у німецькому театрі, мистецтві й кіно на початку 20-х років XX ст., як своєрідний протест проти ірраціональності сві­тоспоглядання експресіоніз­му. Характерними ознаками «камершпіле» є психологізм на межі з натуралізмом, на­магання розкрити внутрішню сутність зазвичай нечисленних персонажів — представників середнього бюргерства і чи­новництва, соціальний песи­мізм. «Камершпіле» характе­ризується єдністю місця й ча­су події у межах, як правило, нескладного сюжету, уповіль-неністю темпу, особливою ува­гою до дрібниць, яка набуває іноді символічного значення. Засновником «камершпіле» в кіно був сценарист К. Майєр «Скалки» (реж. Л. Пік) і «Чор­ний хід» (реж. П. Лені — обидва у 1921 році), «Вулиця» (1923, реж. К. Груне), «Свят-вечір» (1923, реж. Л. Пік), «Остання людина» (1925, реж. Ф. Мур-нау), в яких реалістичне зо­браження життя поєднується із тонким психологічним ана­лізом характерів. Найвідомі-шими акторами «камершпі­ле» були Е. Яннінг, X. Портер, Ф. Кортнер. Авторів, які готували сцена­рії камерних фільмів, не лише задовольняли вузькі межі со- ціального середовища, де жи­ли і діяли герої, — вони свідомо обмежували й місце дії, не ви­ходячи за межі одного будин­ку, однієї квартири. Ця обста­вини потребувала від авторів глибоко й тонко аналізувати вчинки й поведінку своїх ге­роїв для того, щоб зацікавити глядачів тим, що відбувається на екрані. Звідси походила і ще одна особливість камерних фільмів — пошуки оригіналь­них сюжетів, створення оригі­нальних сценаріїв. Численні екранізації того часу принесли у кінематограф значну кількість написів, зміст яких запозичувався з літера­турного твору, покладеного в основу фільму. Такі написи іноді не вміщалися в один титр, їх доводилося продовжувати в іншому. Глядачі гаяли час на їх читання, і драматичне на­пруження фільму слабшало. Автори і теоретики камер­них фільмів проголосили не­щадну боротьбу «літературщи­ні» і для укріплення своїх твор­чих позицій почали створюва­ти сценарії та знімати фільми без будь-яких написів. Своєю головною зброєю вони обрали відточений сюжет і виразну акторську гру. Значної ролі у них набули деталі. З їх допо- могою сценарист міг порозумі­тися з глядачами, не вдаючись до важких написів. Сценаристи «камершпі- ле» часто відмовлялись навіть від необхідних написів. Напри­клад, замість короткого й лако­нічного напису «другого дня» демонструвалися багатометро­ві кадри заходу сонця, настан­ня ночі та згодом світанку. Першим позбавленим на­писів фільмом вважаються «Скалки». Він був створений режисером Лупу Піком за сце­нарієм Карла Майєра у 1921 ро­ці. У ньому брали участь усього чотири особи.
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
Переглядів: 488 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП