ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Матеріали для курсової

Головна » Матеріал » Мистецтво та мистецтвознавство » Кінословник

КІНО КАТЕГОРІЇ «Б»
14.04.2014, 19:53
КІНО КАТЕГОРІЇ «Б» [англ. B-movie] - зазвичай вважаєть­ся чимось не вартим уваги, не-касовим. Фільми категорії «Б» виникли як цілий напрям, ма­буть, лише на початку 40-х ро­ків, хоча окремі подібні срічки знімались і раніше. Між іншим, біля початків цих фільмів, як і при заснуванні кінокомпаній-гігантів Голлівуду (наприклад, МГМ та «Ворнер Бразерс»), сто­яли вихідці з Росії. Продюсер Вел Л ьютон (справжнє його ім'я Володимир Іванович Левентон, родом із Ялти, племінник відо­мої актриси Алли Назимової), пропрацював на початку 30-х років як асистент монтажера у фільмі Д. Селзніка, увійшов в історію як зачинатель з 1942 малобюджетного кінемато­графа у спеціальному відділі кіностудії РКО, згодом пере­кваліфікувався на белетриста, видавши 10 романів, у тому числі один порнографічний. Льютон був продюсером таких фільмів жахів, що стали малою класикою, як «Котяче плем'я», «Я гуляла з зомбі», «Прокляття котячого племені», «Викрадач тіл», «Острів мертвих». У 50-ті роки малобюджет-не фантастичне кіно пережи­вало перід розквіту. «Щось», «Муха», «Вторгнення викрада­чів тіл», «Крапля», «Амазонки на Місяці», «Напад 50-фунто-вої жінки» і низка інших сучас­них картин мають прямі анало­гії в кінематографі класу «Б» сорокарічної давнини, а деякі з визнаних касових фільмів 70-90-х років містять більш при­ховані цитати з того ж джерела. У 50-60-ті роки некоронованим королем кіно категорії «Б» був режисер і продюсер Р. Кормен, який зняв 45 повнометражних стрічок за 16 років своєї ак­тивної діяльності. Причому ці картини були вже різними за жанром - не лише містични­ми екранізаціями розповідей Едгара По, але й фантастич­ними фільмами («День, коли світ скінчився», «Атака крабів-монстрів», «Війна сателітів»), гангстерськими («Кулеметник Келлі», «Різанина у день свя­того Валентина», «Кривава мати»), молодіжно-рокерів-ськими («Лялечка-підліток», «Карнавальний рок», «Дівчи­на з коледжу», «Дикі янголи», «Подорож»). У 1994 році один з учнів Кор-мена М. Хеллман, не маючи са­мостійної роботи, був усе-таки причетним великою мірою як продюсер до створення «фено­мену К. Тарантіно», який начеб­то без зусиль перейшов від ма­лобюджетного і некасового кіно («Шалені пси») до середньобю-джетного і суперхітового («Кри­мінальне чтиво»). Його сорат­ник Р. Родрігес, який умудрився зняти «Мар'ячі» всього за 7 тис. доларів і зібрати у прокаті 2 млн доларів, також дістав можли­вість оперувати в подальшому у фільмах «Десперадо» та «Від заходу до світанку» бюджетом у межах 8-10 млн доларів. Стрімкий розвиток кіно, прибутки від якого вже на по­чатку 80-х років перевищува­ли прибуток від кінопрокату, сприяв тому, що багато стрічок, які знімалися в Америці, по­чали випускати відразу на ка­сетах, минаючи стадію показу 20 21 в кінотеатрах. Ще існує велика партія картин, розрахованих на країни третього світу. Див. «Треш», «Кітч».
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
Переглядів: 352 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП