Статистика
Онлайн всього: 5 Гостей: 5 Користувачів: 0
|
|
Матеріали для курсової |
КІНО КАТЕГОРІЇ «Б»
| 14.04.2014, 19:53 |
КІНО КАТЕГОРІЇ «Б» [англ. B-movie] - зазвичай вважається чимось не вартим уваги, не-касовим. Фільми категорії «Б» виникли як цілий напрям, мабуть, лише на початку 40-х років, хоча окремі подібні срічки знімались і раніше. Між іншим, біля початків цих фільмів, як і при заснуванні кінокомпаній-гігантів Голлівуду (наприклад, МГМ та «Ворнер Бразерс»), стояли вихідці з Росії. Продюсер Вел Л ьютон (справжнє його ім'я Володимир Іванович Левентон, родом із Ялти, племінник відомої актриси Алли Назимової), пропрацював на початку 30-х років як асистент монтажера у фільмі Д. Селзніка, увійшов
в історію як зачинатель з 1942 малобюджетного кінематографа у спеціальному відділі кіностудії РКО, згодом перекваліфікувався на белетриста, видавши 10 романів, у тому числі один порнографічний. Льютон був продюсером таких фільмів жахів, що стали малою класикою, як «Котяче плем'я», «Я гуляла з зомбі», «Прокляття котячого племені», «Викрадач тіл», «Острів мертвих».
У 50-ті роки малобюджет-не фантастичне кіно переживало перід розквіту. «Щось», «Муха», «Вторгнення викрадачів тіл», «Крапля», «Амазонки на Місяці», «Напад 50-фунто-вої жінки» і низка інших сучасних картин мають прямі аналогії в кінематографі класу «Б» сорокарічної давнини, а деякі з визнаних касових фільмів 70-90-х років містять більш приховані цитати з того ж джерела. У 50-60-ті роки некоронованим королем кіно категорії «Б» був режисер і продюсер Р. Кормен, який зняв 45 повнометражних стрічок за 16 років своєї активної діяльності. Причому ці картини були вже різними за жанром - не лише містичними екранізаціями розповідей Едгара По, але й фантастичними фільмами («День, коли
світ скінчився», «Атака крабів-монстрів», «Війна сателітів»), гангстерськими («Кулеметник Келлі», «Різанина у день святого Валентина», «Кривава мати»), молодіжно-рокерів-ськими («Лялечка-підліток», «Карнавальний рок», «Дівчина з коледжу», «Дикі янголи», «Подорож»).
У 1994 році один з учнів Кор-мена М. Хеллман, не маючи самостійної роботи, був усе-таки причетним великою мірою як продюсер до створення «феномену К. Тарантіно», який начебто без зусиль перейшов від малобюджетного і некасового кіно («Шалені пси») до середньобю-джетного і суперхітового («Кримінальне чтиво»). Його соратник Р. Родрігес, який умудрився зняти «Мар'ячі» всього за 7 тис. доларів і зібрати у прокаті 2 млн доларів, також дістав можливість оперувати в подальшому у фільмах «Десперадо» та «Від заходу до світанку» бюджетом у межах 8-10 млн доларів.
Стрімкий розвиток кіно, прибутки від якого вже на початку 80-х років перевищували прибуток від кінопрокату, сприяв тому, що багато стрічок, які знімалися в Америці, почали випускати відразу на касетах, минаючи стадію показу
20
21
в кінотеатрах. Ще існує велика партія картин, розрахованих на країни третього світу. Див. «Треш», «Кітч». |
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
|
Переглядів: 352 | Завантажень: 0
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
|