ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Менеджмент » Менеджмент у державних організаціях

Визначення продуктів у сфері державного управління і застосування калькуляції в сучасному адміністративному менеджменті
При впровадженні контролінгу необхідно визначати створені продукти або надані послуги у сфері державного управління, які мають ціннісне споживання. У федеральному відомстві держав-ного управління Німеччини було визначено 98% продуктів. Міні-стерство фінансів Німеччини поставило своїм управлінням за-вдання застосовувати до 2002 року нові моделі управління, на базі яких будуть визначатися продукти та відпрацьовані інстру-менти контролінгу. Створені продукти чи надані послуги маюь ціннісне споживання, оскільки вони несуть у собі витрати.
Для визначення витрат розробляють калькуляцію. За допомо-гою калькуляції носіїв витрат адміністрація може перш за все ввести розцінки та збори чи тарифи, де витрати є основою для орієнтування, і які створюють внутрішньовідомчі та міжвідомчі порівняння для висновків про економічну доцільність продуктів чи послуг. Цей підхід відіграватиме в майбутньому все важливі-шу роль, тому що адміністративні керівники повинні знати, на-скільки ціна, що призначена за продукт чи послугу, покриває ви-датки на них, і чи ця ціна порівняно з цінами інших структурних одиниць управління або приватних підприємств є економічною,
а також чи є помірною відносно досягнутого результату.
Для застосовування контролінгу необхідно визначати зміст адміністративного продукту. В рамках управління результат — це завершений продукт праці певної організаційної одиниці. Ре-зультат одержують при виконанні певного завдання, в якому є попит від наявного клієнта (громадянина, іншої організаційної одиниці), незалежно від того, існує цей попит на добровільній основі чи з причин правового способу дій.
Визначення бажаних результатів можливо здійснити через стандарти (централізоване управління), а також домовленість про цілі (керівництво через цільові домовленості). Структуризація ре-зультатів дозволяє визначати кінцеві продукти або групи продуктів.
Продукти створюються на базі завдань адміністративного управління. Але не всі адміністративні продукти придатні для управління та керування. Тому буває необхідно зведення продук-тів у групи. Кожен продукт повинен бути таким, щоб його можна було б віднести до певної групи продуктів. Критеріями для досягнення груп продуктів можуть бути: політико-стратегічні аспекти; аспекти обміну витрат; інтереси громадян.
Для прийняття рішень в управлінні проводиться опис продук-ту. В описі продуктів повинні бути конкретизовані бажані пред-метні цілі, встановлені ознаки для визначення, цільові групи, цілі щодо якості та кількості, показники для того, щоб забезпечити можливість вимірювання.
Лише після повної структуризації продуктів та послуг можли-ве підпорядкування затрат результатам, охоплених обліком. Піс-ля визначення структури продуктів (груп, областей продуктів) можна підпорядковувати цим продуктам окремі види діяльності. Потім необхідно розробляти каталог продуктів (послуг). Він від-різняється від описів завдань певної установи тим, що він (ката-лог) дає систематичний опис результатів адміністративних дій, а не тих видів діяльності, які необхідні для цього.
Продукти або послуги повинні відповідати обов’язковим по-казникам якості. Для цього необхідно запровадити менеджмент якості, основні елементи якого такі: розробка стратегії якості; ви-значення критеріїв якості; розробка методики для визначення якості; концепція звітних елементів; організаційне закріплення відповідальних за якість.
Визначення продуктів і послуг адміністративного управління дозволяє вести розрахунки калькуляційних витрат на них (продуктів, послуг).
Традиційні інструменти менеджменту управління не дозволя-ють цілеспрямовано використовувати наявні ресурси. Тому дер-жавна адміністрація повинна модернізувати існуючий інструмен-тарій управління.
Таким вимогам відповідає калькуляція витрат і результатів, тому що до керівництва надходять дані, за допомогою яких мож-на визначити, чи досягнуті заплановані цілі і чи ефективно функ-ціонує управління.
Витрати в калькуляції набувають прозорості, свідомість спів-робітників та керівництва зростає. В системі державної адмініст-рації калькуляція витрат і результатів може показати, як вплива-ють законопроекти чи політичні ініціативи на витрати.
Завдання калькуляції витрат та результатів полягає в тому, щоб використання ресурсів екстраполювати на результат та ви-раховувати так званий «вихід» управлінських дій.
До завдань контролінгу належить концептуальна організація обліку видатків за їхніми видами, обліку видатків за місцями їх-нього виникнення, обліку видатків за їхніми носіями і системами обліку результатів.
Облік видатків за видами охоплює витрати відповідно до ви-дів видатків; за місцями їхнього виникнення — визначає, які ви-ди видатків виникли в певному підрозділі; за носіями — показує, для якого з продуктів виникли витрати. Завданням обліку резуль-татів є облік обсягів продукції та пов’язаних з цим обсягів засто-сування ресурсів для перерахування витрат за їхніми носіями і продуктами або за місцями їхнього виникнення для взаєморозра-хунків усередині установи.
Калькуляція витрат та результатів дає інформацію, яка необ-хідна для управління ефективністю. Вона характеризує ресурси, які необхідні для досягнення бажаного результату, їх вартість і результативність досягнення поставлених цілей.
Основою ефективної системи контролінгу є внутрішній (управлінський) облік. Для досягнення цілей розрахунку витрат необ-хідно визначити, які види витрат треба знати, які види витрат мають місце, де вони виникли, який їх розмір на одиницю продукції, які результати діяльності за певний період.
Вихідною точкою розрахунку витрат є розрахунок витрат за видами. Його завдання — виявити і попередньо обробити витра-ти. Класифікація витрат за видами є основою для їхнього розпо-ділу за місцями виникнення і об’єктами. Одна частина витрат прямо нараховується на об’єкти, інша частина — за допомогою розрахунків нараховується на місця виникнення і потім звідти на об’єкти.
Основою розрахунку сукупних витрат є поділ усіх витрат на одиничні та загальні.
Кожен вид витрат можна віднести безпосередньо на об’єкт прямо або побічно за допомогою розрахункового коефіцієнта розподілу витрат.
Розрахунок сукупних витрат проводиться на основі фактичних витрат при підсумковому розрахунку і планових витрат при по-передньому розрахунку. Підсумковий розрахунок використову-ється для контролю, попередній — для упорядкування калькуля-ції. По закінченні звітного періоду фактичні витрати зіставляються з плановими і визначаються відхилення. Аналіз відхилень надає інформацію для управління процесом.
Здійснення розрахункових витрат за місцем їхнього виник-нення визначає такі місця в організації. При цьому організація ділиться на звітні підрозділи, для яких плануються, виявляються і контролюються витрати.
Виявлення місць витрат переслідує такі цілі:
— планування і контроль економічності там, де виникають і в зв’язку з цим піддаються впливу витрати;
— гарантованість і точність підрахунку витрат при розрахун-ку по об’єктах;
— фіксування, спостереження і наступний перерахунок між окремими дільницями в організації.
Для визначення і регулювання витрат необхідно з’ясувати, який відповідальний підрозділ здійснив витрати. Визначення від-повідальних структур за місцем виникнення витрат необхідне та-кож для підготовки калькуляції. Слід також визначати кінцеві
місця виникнення витрат, які дають можливість здійснити каль-куляцію витрат на продукцію або послуги.
Розрахунки витрат за місцем їхнього виникнення відбувають-ся в трьох фазах: розподіл витрат, перенесення витрат, нараху-вання витрат.
Розподіл загальних витрат здійснюється за параметрами або за допомогою коефіцієнтів. В основі цього розподілу лежать прин-ципи причинності, ідентичності, пропорційності, припустимого навантаження. Тобто витрати, обумовлені їх причиною, розрахо-вуються ідентично результатам, пропорційно визначеному бази-сному параметру. Принцип припустимого навантаження полягає в тому, що загальні витрати відповідно до цього навантаження розподіляються на продукти. Мірою припустимого навантаження є збут продукції або обсяг послуг. Чим більший рівень збуту, тим більша спроможність покривати загальні витрати.
При розподілі витрат існує різниця між прямим і непрямим розподілом загальних витрат. При прямому розподілі загальні витрати точно відносяться на місце витрат. Їх можна назвати одиничними витратами даного місця. При непрямому розподілі загальні витрати не можуть прямо відноситися на одне місце ви-трат (оплата електроенергії, опалення, управління рекламою, страхування, орендна плата і т. ін.). Загальні витрати розподіля-ються за відповідними коефіцієнтами.
Перенесення витрат при проведенні розрахунку витрат за міс-цем їхнього виникнення — віднесення витрат. В ході віднесення витрат вони перераховуються на результати всередині установи.
Перерахунок результатів залежить від внутрішньовиробничих зв’язків, тобто від виробничих контактів між місцями витрат.
Існує принципова різниця між поблочним перенесенням та східчастим перенесенням витрат. Поблочне перенесення перед-бачає розподіл витрат у вигляді блоку безпосередньо на місце
кінцевих витрат. При східчастому перенесенні встановлюється послідовність місць витрат, з якої випливає, що на попередні міс-ця витрат не можуть бути віднесені витрати від наступних місць. Останнє з місць витрат, які розподіляються, передає витрати далі до місця кінцевих витрат.
Остання фаза розрахунку витрат — це їхнє нарахування на об’єкти. Для нарахування потрібно знайти відповідну відносну (базову) величину. Так, базовою величиною для матеріальних накладних витрат є обсяг використання матеріалу за звітний пе-ріод.
Розрахунок витрат за місцем їхнього виникнення може оброб-лятися за допомогою розрахункової відомості. Цей розрахунок проводиться у табличній формі. Вона будується таким чином, щоб види витрат розташовувалися по рядках, а місця витрат — по стовпцях. Розрахунок проводиться в два етапи. На першому етапі робиться причинно-обумовлений порядок рознесення зага-льних витрат, які включені у розрахунок витрат, за місцем — по допоміжних і основних місцях витрат. При цьому йдеться про нарахування на об’єкти первинних витрат.
На другому етапі відбувається перерахунок внутрішньогоспо-дарських результатів. Тут мова про нарахування на об’єкти вто-ринних витрат.
Третьою складовою частиною розрахунку сукупних витрат є їхнє визначення на об’єктах. Метою цього визначення є розраху-нок доходів за період і на одиницю продукції або послуги, а та-кож забезпечення інформацією для проведення цільової політики.
Одиничний розрахунок витрат за об’єктами може бути вико-наний методом простої калькуляції (розподілом) і методом наці-ночної (постатейної) калькуляції.
Проста калькуляція може бути одноступінчастою і багатосту-пінчастою.
При одноступінчастій калькуляції витрати на групу об’єктів витрат визначаються розподілом суми витрат за період на загаль-ну кількість вироблених продуктів.
Багатоступінчасту просту калькуляцію варто застосовувати тоді, коли робиться навіть один стандартний продукт але вироб-ництво розбито на ряд етапів.
Витрати на одиницю об’єктів витрат розраховуються як за-
гальні витрати одного етапу за один період часу, розподілені на число незавершених і проміжних продуктів. Наступний виробни-чий етап містить у собі результат попереднього етапу.
Розрахунок витрат на одиницю продукції проводиться за до-помогою постатейної калькуляції.
Завдання розрахунку витрат за об’єктами на одиницю часу полягає в тому, щоб розрахувати виробничий результат за звіт-ний період. Для цього витрати звітного періоду зіставляються з доходом періоду.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Визначення продуктів у сфері державного управління і застосування калькуляції в сучасному адміністративному менеджменті» з дисципліни «Менеджмент у державних організаціях»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Інтелектуальні інвестиції
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРОЕКТУВАННЯ
РОБОЧІ ДОКУМЕНТИ АУДИТОРА
МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ
Аудит документального оформлення господарських операцій


Категорія: Менеджмент у державних організаціях | Додав: koljan (13.06.2011)
Переглядів: 1116 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП