Мета гри — засвоєння і закріплення понять: доходи, витрати, сімейний бюджет, усвідомлення необхідності дотримуватися ба-лансу доходної й витратної частини сімейного бюджету. Студентам пропонують скласти в аудиторії або дома із бать-ками бюджет своєї сім’ї. Бюджет доцільно скласти місячний, у такій формі: № Вид, джерело доходу Сума доходу № Види витрат Сума витрат 123 123 Усього доходів Усього витрат Після складання бюджетів триває обговорення їх. Учням про-понують відповісти на запитання: «Як можна поліпшити бюджет Вашої сім’ї, яким чином Ви б змінили доходні та витратні статті бюджету?». В процесі обговорення сімейних бюджетів можна звернутися до учнів із проханням назвати джерела додаткових доходів, які можуть бути в сучасної міської й сільської сім’ї. По-трібно обговорити, що станеться, якщо витрати будуть більшими за реальні доходи конкретної сім’ї, і як у цьому разі треба вчини-ти тим, хто веде сімейний бюджет, розпоряджається грошовими коштами сім’ї. Проаналізуйте, в якому курсі економіки, під час вивчення яких тем доцільно використати цю ігрову ситуацію. Для навчання якої вікової групи учнів середньої школи її мо-жна запропонувати? Завдання 4. Ознайомтеся з наведеним далі дидактичним текс-том, що характеризує умови і перебіг ділової гри. Запропонуйте інші варіанти гри. Наприклад, якщо учасники вступають в економічні відносини без стартового капіталу, чи можуть вони взяти кредит і за яких умов тощо. При вивченні яких навчальних тем у курсах «Основи економічної теорії», «Економіка» доцільно використати цю гру. Визначте позитивні наслідки її застосування.
Ви переглядаєте статтю (реферат): «Ігрова ситуація «Сімейний бюджет»» з дисципліни «Методика викладання економіки»