ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Реклама та PR » Рекламний менеджмент

Принципы составления рекламных объявлений на месте продажи
Реклама на месте продажи должна, как правило, содержать подробности о предлагаемых товарах (точные размеры, расцветки и цены), чтобы стимулировать потребителя к немедленной покупке. Кроме того, такая реклама должна быть создана в стиле, соответствующем имиджу магазина (и стараться поддержать его).

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Принципы составления рекламных объявлений на месте продажи» з дисципліни «Рекламний менеджмент»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Діалектна лексика
Програмне забезпечення та основні стандарти АРІ для комп’ютерної ...
Комунікаційні сервіси Internet
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ТА ЕТАПИ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗІ СТВОРЕННЯ НОВОГО ...
Основні поняття системи супутникового зв’язку


Категорія: Рекламний менеджмент | Додав: koljan (03.09.2011)
Переглядів: 586 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП