Статистика
Онлайн всього: 10 Гостей: 10 Користувачів: 0
|
|
Матеріали для курсової |
Криза сучасного державного управління в Україні
| 30.11.2015, 01:18 |
На сьогодні криза сучасного державного управління полягає у відсутності впровадження реальних заходів щодо сприяння привабливості нашої країни для іноземного та вітчизняного підприємництва, невиконання обов’язків державних службовців перед державою, нестабільній законодавчій базі тощо. Саме це є однією з основних причин низької якості життя «звичайного» населення. Вихід з сучасного кризового становища має бути метою керівника держави, уряду, правлячої партії, керівника будь-якого регіону, будь-якого керівника муніципальної освіти – всіх. Покращення державного управління зробить наше суспільство незалежним, зміцнить матеріальну основу та створить відповідні умови для подальшого демократичного розвитку України. Розглянемо більш детальніше проблеми сучасного державного управління та спробуємо знайти раціональні шляхи їх вирішення. За даними світових рейтингових агентств, Україна належить до країн із підвищеним рівнем політичних і економічних ризиків. Так, одним з основних ризиків, що негативно впливає на рівень та якість державного управління, є високий рівень корумпованості нашої влади. Корупція, впливаючи на внутрішньоекономічні, соціальні та політичні процеси, а також на зовнішньоекономічні відносини, створює передумови для соціального вибуху. Це становить реальну проблему для забезпечення як економічної, так і національної безпеки країни. Державні органи влади намагаються подолати цей негативний фактор. Так, з 1 липня 2011 року почав діяти Закон України «Про засади запобігання та протидії корупції в Україні» № 3206-VI, однак цей законопроект не враховує єдині підходи до сутності поняття корупції, не визначає конкретних сіб’єктів корупційної діяльності з метою визначення напрямів системи покарання та відповідальності. Тому, вітчизняному уряду пропонується створити та вровадити в реальну дію такий законопроект, який би був особливим механізмом розгляду скарг на дію або бездіяльність державних органів, які містять звинувачення в корупції. При цьому така інформація має не тільки перевірятися, але й публікуватись у відповідних виданнях, розповсюджуватись в мас-медіа, без приховування дійсних даних. Поряд з цим потрібно встановити реальний контроль за тим, щоб керівники органів державного управління займали тільки одне керуюче місце як на макро - так і на мікрорівні, тобто не були одночасно керівниками підприємств та організацій. В цьому випадку доречно застосувати принцип автономності, який застосовується в бухгалтерському обліку. Майно держави та джерела його створення мають бути власністю нашого народу, а не конкретних осіб. Наша країна має всі необідні ресурси, щоб бути інвестиційно привабливою. Сприяти цьому допоможе впровадження в кожній області Спеціального інституту інвестиційної привабливості регіону. Основною метою такого інституту буде сприяння реалізації інвестиційних проектів, визначення інвестицйної привабливості регіону та підготовка на цій основі відповідної програми. На основі цієї програми виконавчі органи місцевої влади бачитимуть більш точну та реальну картину щодо виділення коштів в певні сектори економіки, виходячи з інвестиційної привабливості регіону. Наступною проблемою державного управління є неможливість стабільного ведення бізнесу через непередбачуваність прийнятих рішень органами державної влади та постійною зміною законодавчої бази. Така ситуація лякає насамперед іноземних інвесторів, які є потенційним джерелом покращення життя нашого населення. Вирішити цю проблему допоможе цілковите врегулювання вітчизняних законопроектів різних сфер діяльності. Потрібно врегулювати також «сумісність» законів, щоб одні не суперечили іншим. |
Категорія: Менеджмент | Додав: admin
|
Переглядів: 1687 | Завантажень: 0
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
|