ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Матеріали для курсової

Головна » Матеріал » Мистецтво та мистецтвознавство » Кінословник

КОМП'ЮТЕРНІ ЕФЕКТИ В КІНО
22.04.2014, 12:14
КОМП'ЮТЕРНІ ЕФЕКТИ В КІНО [англ. Computer Ef­fects] — уперше комп'ютери з метою управління і контр­олю над рухом об'єктів у кадрі частково стали використову­ватися в 1977 р. на зйомках «Зоряних воєн» та «Близьких контактів третього вигляду», поставлених відповідно дво­ма головними представниками сучасного супервидовищного кіно — Дж. Лукасом і С Спіл-бергом, що підтримали надтех-нічну тенденцію, біля витоків якої стояв С Кубрик зі своїм фільмом «2001: Космічна одіс­сея» (1968). У 1982 р. група Дж. Вейє з лукасівської фірми ILM. бра­ла участь у створенні стріч­ки «Зоряний шлях II: Гнів Хана» — на комп'ютері відтво­рено неіснуюче гірське пасмо, а мертву планету перетворено на подібність Едему. У 1992 р. Релстон очолив колектив майстрів комп'ютер­них ефектів у фільмі «Смерть їй личить» Земекіса (черговий «Оскар» — не можна було не о-цінити наскрізну дірку, зро­блену в тілі героїні Голді Хон, що любісінько розгулювала в кадрі). Але найзнаменитіший трюк, народжений Релстоном на комп'ютері, — це вигаданий герой Форрест Гамп з одно­йменної стрічки 1994 р. (знову режисера Земекіса), який у кіно­хроніці, що стала вже історією, вітається за руку з президентом Джоном Кеннеді. Отже не див­но, що в активі Релстона опини­лася вже п'ята в його кар'єрі зо­лота статуетка Американської кіноакадемії. Проте за кількіс­тю одержаних «Оскарів» ліди­рує майстер візуальних ефектів Д. Мерен, теж один із співробіт­ників лукасівської фірми ILM. У ЗО років він уперше опинив- ся серед володарів «Оскара» за спецефекти до картини «Імпе­рія завдає у відповідь удару», другої в циклі «Зоряних воєн». У 1995 р. з'явилася перша по­вністю знята на комп'ютері ані-маційна картина «Іграшкова іс­торія» Дж. Лессітера, оголошена зразком кінематографа століт­тя. Проте істотно й те, що в кате­горії «кращі спецефекти» приз Американської кіноакадемії тоді дістався австралійській стрічці «Бейб» (або «Чотирино­гий малюк»). Уній британська компанія «Хенсон'с Кріейчер Шоп» застосувала неймовірні аніматронні ефекти із залучен­ням складної комп'ютерної сис­теми не тільки для оживлення тварин, але і для створення по­вного враження, що вони мо­жуть синхронно розмовляти, причому на найбільших планах. «Комп'ютерні» тварини діють на екрані в найбільш ризикованих для живих собак кадрах рімейка діснеївського мультфільму «Сто і один далматинець» (1996). Застосування комп'ютера в кіно, безперечно, прорив до ра­ніш невідомої технології, яка може значно змінити всі наші уявлення про кінематограф. Не виключено, що кіно майбут­нього взагалі зможе обходитися без акторів (комп'ютери скоро виявляться здатними відтво­рювати волосяний покрив і від­тінки людської шкіри — штучні актори дуже дорого коштують). Робота ж режисера справді зве­деться до професії комп'ютер­ного програміста, майстра візу­альних спецефектів. Див. «Ме­ханічні ефекти в кіно», «Спеце­фекти в кіно».
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
Переглядів: 295 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП