ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Матеріали для курсової

Головна » Матеріал » Мистецтво та мистецтвознавство » Кінословник

КОМЕДІЯ, КІНОКОМЕДІЯ
16.04.2014, 10:20
КОМЕДІЯ, КІНОКОМЕДІЯ [грец. Komodia; лат. Comoedia; англ. Film Comedy — комедія] — найстаріший жанр художнього кіно, найпопулярніший у 20-ті роки XX ст.. На першому кіно- сеансі французів братів Люм'єр у 1895 році серед інших стрічок демонструвалася короткоме­тражна комедія «Политий по­ливальник», в якому малень­кий хлопчик пожартував із са­дівника, примусивши його по­ливати самого себе зі шланга. У Франції Жорж Мельєс зняв багато кумедних картин, але ще талановитішим комеді­ографом став його великий су­перник Ф. Зекка. Крім удоско­налення такого популярного в усі часи комедійного прийо­му, як погоня, він також відкрив для кінематографа М. Ліндера, чий образ гульвіси-нещасливця мав величезний успіх у всьому світі починаючи з 1910 року. Саме Ліндер вплинув на Ч. Ча-пліна, бо його відомий Бродяга багато в чому був заяложеною копією паризького джентльме­на Макса. Серед інших провідних ко­міків німого кіно слід виділити Г. Ллойда, який створив собі ім'я, втіливши на екрані образ Віллі Ворка і Самотнього Люка більш ніж у 100 стрічках про­дюсера X. Роуча, того самого, який згодом відкрив відомий дует Лаурел і Харді. Можли­во, найвідомішими роботами Ллойда були комічні триле-ри, в яких його життєрадісний персонаж весь час опинявся у різних скрутних і небезпеч­них ситуаціях. Небезпечність трюків, які він виконував у та­ких картинах, як «Нарешті в безпеці» (1923), доводить той факт, що у 1920 році на зйомках фільму «Переслідувані духи» Ллойд через нещасний випадок залишився без правої руки. Із самовпевненим Ллойдом різко контрастував сором'яз­ливий Харрі Ленгдон, якому нетривалу славу принесла ви­тончена комедія «Довгі штани» (1927). Хоча його зірка із при­ходом звуку потьмяніла, роже­вощокий персонаж Ленгдона став прообразом незліченних простаків. Чаплін у своїх фільмах тро­хи пригальмував темп дії, щоб підкреслити поєднання своєї витонченої клоунади із соці­альною комедією. Короткоме­тражки, засновані на неповтор­ній індивідуальності Бродя­ги, відображали його власний життєвий досвід, але кожен глядач, незалежно від соціаль­ного статусу, знаходив у них щось близьке для себе. Ті ж ри­си були властиві і для його кла­сичних повнометражних стрі­чок «Малюк», «Золота лихо­манка», «Вогні великого міста» і «Нові часи». Чаплін був пере- конаний, що комедія повинна залишатися німою, і не визна­вав звукового кіно до 1940 року, коли зняв фільм «Великий диктатор». Свого місця у звуко­вому кіно він так і не знайшов, багато з його пізніших картин відрізнялися зайвою сентимен­тальністю і претензійністю. Звук повністю змінив коме­дію. Оскільки публіка вима­гала якомога більше звукових картин, продюсери вирішили відмовитися від візуальної ко­медії та зосередитися на ко­медійних стрічках, насичених дотепними діалогами. З цією метою на екран були перенесе­ні деякі стилі, що вже зареко­мендували себе в театрі. Одним із них був тепер уже озвучений фарс, коли серія збігів і непо­розумінь призводить до хаосу у найзвичайнісіньких ситуаці­ях. Розповсюдженим варіантом цього стилю є комедія станів, у якій персонажі приймали один одного не за тих, ким вони були насправді. Приклади цих філь­мів: «Магазин за рогом» (1940), «Квартира» (1960), «Біллі-бре-хун» (1963), «Босоніж по пар­ку» (1967), «Будучи там» (1979), «Коли Гаррі зустрів Саллі» (1989), «Бартон Фінк» (1991), «День бабака» (1993), «Ті, що не сплять у Сіетлі» (1993).
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
Переглядів: 434 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП