Статистика
Онлайн всього: 7 Гостей: 7 Користувачів: 0
|
|
Матеріали для курсової |
ЗАПЕКЛА КРОВ
| 16.04.2014, 10:15 |
ЗАПЕКЛА КРОВ [англ. Gore — у перекладі може означати й «густо пролита кров»] — так характеризують напрям фільмів жахів, де важливим елементом, що породжує почуття страху, стає сцена кривавого вбивства. Вікова історія піджанру ознаменувалася своїми «шедеврами» і невдачами, злетами й падіннями. Великий Д.В. Гріффіт у «Нетерпимості» (1916) вперше показав масову та ефектну сцену кривавого вбивства в палаці Валтазара. Бенджамін Крістенсен у фільмі «Відьомство крізь століття» натуралістично зобразив картину шабашу і жертвоприношень дітей. У 20-ті роки кіноцензура відсікала епатажні сцени кривавих убивств, вбачаючи у них падіння суспільної моралі.
Новий злет «gore» відбувся у 60-х роках і пов'язаний з італійською школою відомих кі-нопотрошителів: Маріо Вава, Даріо Ардженто. Серед лідерів останнього двадцятиліття у цьому напрямі: Т. Хупер, Л. Фульчі, К. Баркер та ін. Окремо стоять стрічки, зняті Д. Ромеро, починаючи з його невмирущих «Ночі живих мерців» (1968) і «Світанок живих мерців» (1978), де кров ллється рікою.
У цьому піджанрі працювали режисери різних кіно-шкіл, різного світовідчуття, які вносили власне психологічне сприйняття дійсності. У найбільш відомих фільмах «П'ят-ниця-13», «День усіх святих», «Різанина в Техасі механічною пилкою», «Повсталі з пекла» акт убивства ірраціональний і не має соціальної мотивації. І все ж деякі режисери шукали раціональне пояснення причин кривавих убивств, через що звичайні люди ставали кровожерними недолюдками («Маніяк», 1962, реж. М. Карерас; «Генрі: портрет убивці», 1991, реж. Дж. Макнаутон). |
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
|
Переглядів: 307 | Завантажень: 0
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
|