ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Матеріали для курсової

Головна » Матеріал » Мистецтво та мистецтвознавство » Кінословник

ЗАПЕКЛА КРОВ
16.04.2014, 10:15
ЗАПЕКЛА КРОВ [англ. Gore — у перекладі може озна­чати й «густо пролита кров»] — так характеризують напрям фільмів жахів, де важливим елементом, що породжує по­чуття страху, стає сцена кри­вавого вбивства. Вікова історія піджанру ознаменувалася сво­їми «шедеврами» і невдачами, злетами й падіннями. Великий Д.В. Гріффіт у «Нетерпимості» (1916) вперше показав масову та ефектну сцену кривавого вбивства в палаці Валтазара. Бенджамін Крістенсен у фільмі «Відьомство крізь століття» на­туралістично зобразив карти­ну шабашу і жертвоприношень дітей. У 20-ті роки кіноцензура відсікала епатажні сцени кри­вавих убивств, вбачаючи у них падіння суспільної моралі. Новий злет «gore» відбувся у 60-х роках і пов'язаний з іта­лійською школою відомих кі-нопотрошителів: Маріо Вава, Даріо Ардженто. Серед лідерів останнього двадцятиліття у цьо­му напрямі: Т. Хупер, Л. Фульчі, К. Баркер та ін. Окремо стоять стрічки, зняті Д. Ромеро, почи­наючи з його невмирущих «Ночі живих мерців» (1968) і «Сві­танок живих мерців» (1978), де кров ллється рікою. У цьому піджанрі працю­вали режисери різних кіно-шкіл, різного світовідчуття, які вносили власне психологічне сприйняття дійсності. У най­більш відомих фільмах «П'ят-ниця-13», «День усіх святих», «Різанина в Техасі механічною пилкою», «Повсталі з пекла» акт убивства ірраціональний і не має соціальної мотивації. І все ж деякі режисери шукали раціональне пояснення причин кривавих убивств, через що звичайні люди ставали крово­жерними недолюдками («Ма­ніяк», 1962, реж. М. Карерас; «Генрі: портрет убивці», 1991, реж. Дж. Макнаутон).
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
Переглядів: 307 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП