ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Матеріали для курсової

Головна » Матеріал » Мистецтво та мистецтвознавство » Кінословник

ЖІНОЧИЙ ФІЛЬМ, ЖІ­НОЧЕ КІНО
16.04.2014, 10:14
ЖІНОЧИЙ ФІЛЬМ, ЖІ­НОЧЕ КІНО [англ. Women's Film] — фільми про жінок, жі­ночі проблеми, соціальний стан жінок, що дістали широ­ке розповсюдження у ЗО—40-х роках. Деякі фільми початку звукової ери робили акцент на пропащих жінках, чиє жит­тя було понівечене сумнівни­ми або невдалими зв'язками. Один із них, «Крістофер Строїт» (1933), зняла Д. Арз-нер, одна з нечисленних жі-нок-режисерів у Голлівуді 1930-х років. У 1934 році тема пропащих жінок була заборо­нена цензурою, але у публіки як і раніше мали значну по­пулярність героїні-страдниці. Улюбленою актрисою стала Г. Гарбо, яка надала картинам «Королева Христина» (1933) і «Анна Кареніна» (1935) непо­вторного аромату таємничості й трагедії. Гарбо пішла з кіно у 1941 році. її змінили Б. Де-віс і Д. Кроуфорд, чиї героїні у фільмах «Ізабель» (1938) і «Гумореска» (1946) прагнули помститися тим, хто завдав їм лиха. «Жіноче кіно» незмінно мало успіх у публіки, але це не пе­реконувало кінокритиків, які звинувачували його в надмір­ній мелодраматичності. Напри- клад, у картинах «Стелла Дал­лас» (1837) і «Мілдрет Пірс» (1945) Барбара Стенвік і Джоан Кроуфорд грали нещасних ма­терів, які все своє життя при­святили допомозі своїм дочкам. Але з часом ставлення критиків до таких фільмів почало зміню­ватися, бо в них стали вбачати сміливі спроби показати силь­них і незалежних жінок, які не здаються у найтяжчих життє­вих обставинах. Труднощі, що чекають на жі­нок, які прагнуть поєднати ді­лову кар'єру з мінливостями родинного життя, знайшли своє відображення і в карти­ні Джона М. Сталя «Імітація життя» (1834). Крім традицій­ного конфлікту матері й дочки, у ній йшлося ще й про расові забобони. Цей фільм перезняв у 1959 році Д. Серк. Він спеціа­лізувався на витончених мело­драмах, активно використову­вав яскраві кольори і стильні декорації, немов трохи глузу­ючи із самого жанру. Такі його картини, як «Чудова одержи­мість» (1953) і «Накреслене під вітром» (1956), значно вплину­ли на інших великих кінемато­графістів, наприклад, Райнера Вернера Фасбіндера, а також на творців телевізійних «миль­них опер» на зразок «Далласа» чи «Династії». Деякі «жіночі» фільми: «Імітація життя» (1934, 1959), «Стелла Даллас» (1937), «Чудова одержимість» (1935, 1954), «Мадам Боварі» (Madame Bovary, 1949), «Все, дозволене небесами» (1955), «Накреслене під вітром» (1956), «Аліса тут більше не мешкає» (Alice Doesn't Live Here Anymore, 1974), «Умови прихильності» (1983), «Листи Кохання» (Love Letters, 1982).
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
Переглядів: 302 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП