Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
 |
Матеріали для курсової |
ФРОНТІЄР ФІЛМЗ
| 16.04.2014, 09:37 |
ФРОНТІЄР ФІЛМЗ [англ. Frontier Films] — воєнні хронікальні й документальні фільми США періоду Другої світової війни, створені поза Голлівудом у співробітництві зі Збройними
126
127
Силами. У більшості випадків ці картини не з'являлися в широкому прокаті та не підлягали звичайній цензурі. Вони призначалися для армії, щоб морально підготувати до війни людей, які були раніше повністю дезінформовані профашистською пропагандою.
Основне ідейне значення кращих документальних картин у тому, що війназ фашизмом була в них показана як війна за свободу, проти жорстокості й насилля. Досвід американського документального кіно і залучення відомих кіномай-стрів привели до створення документальних творів, що вплинули на ігрове кіно. Це явище знайшло своє відображення вже в деяких художніх картинах 1943—1947-х років. І якби ці тенденції в американському кінематографі не перервалися на початку «холодної війни», у США, можливо, міг би з'явитися напрям, близький до італійського неореалізму.
Кількість хронікальних і документальних фільмів під час війни була величезною. Не лише різні групи командування, але й усі роди військ мали свої кінослужби, укомплектовані великим штатом кінопраців-ників. Кіношкола не встигала
готувати фронтових кінооператорів.
До роботи у документальному кіно були залучені Ф. Капра, Дж. Форд, В. Вайлер, В. Дісней, А. Літвак, Г. Хата-уей, Е. Любич та інші. Джон Форд, прикомандировании до морського флоту, втратив око, знімаючи «Битву за Мідуей»; Вільям під час зйомки повітряних боїв був тяжко контужений і майже втратив слух. Найбільш талановитим кінодокументалістом став Френк Капра. За наказом Рузвельту Капра був у грудні 1941 року призначений керівником Кінослужби військового департаменту, згодом перетвореного на Кінослужбу армії.
Найцікавішимявищемв американському документальному кіно стала серія «Чому ми воюємо?», знята Ф. Капрою разом із А. Літваком. Ф Капра створив особливий документальний стиль. Він комбінує хроніку й ігровий матеріал, використовує старі хронікальні стрічки, малюнки і діаграми. Ці картини Капри характеризуються підкоренням потоку зображень головній думці, цільністю та ясністю концепції, чіткою структурою, логікою і драматизмом викладу, точністю співставлень.
Документальні фільми, створені під керівництвом Капри, були завжди гостро драматичні. У випадках, коли вони потрапляли до кінотеатрів, вони мали не менший успіх, ніж ігрові. Разом із А. Літваком Капра розробив методику монтажу, зрозумілу та переконливу мову розповіді.
Серія була завершена у 1944 році. Була припинена робота над фільмами серії «Чому ми воюємо?», а згодом та ж доля спіткала й дві інші серії, керівництво якими здійснював Капра, — «Знати наших союзників» і «Знати наших ворогів». |
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
|
Переглядів: 259 | Завантажень: 0
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
|