Статистика
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0
|
|
Матеріали для курсової |
СИСТЕМА «ЗІРОК»
| 16.04.2014, 09:23 |
СИСТЕМА «ЗІРОК» [англ. Star System] — система «зірок» виникла у США в 1910 році. У перші роки розвитку американського кіно актори виступали безіменними, і глядачі
називали героїв, що їм сподобалися, за назвами кінофірм, у яких вони знімалися, а також за зовнішніми даними. К. Лемму — голові провідної компанії «ІМП» — першому спало на думку використати популярність актора або актриси для привернення публіки до кінотеатрів. Так було покладено початок системі «зірок». Першою «зіркою» в історії американського кіно стала у 1910 році актриса «ІМП» Флоренс Лоренс, яка отримала не лише підвищену платню, а й широке «паблісіті» (рекламу).
Початок вийшов удалим. Приклад «ІМП» наслідували інші компанії, що почали рекламувати імена своїх акторів. Спочатку для зйомок фільму запрошували одного популярного актора (М. Пікфорд, Д. Фер-бенкс, В. Херт та ін.). У 20-ті роки у фільмі брали участь, зазвичай, уже дві «кінозірки» (герой і героїня). У разі комерційного успіху фільму пару знімали в інших фільмах, а в разі невдачі — розлучали. Система «зірок», тривалі контракти підприємців із зірками визначали створення сценаріїв,.які б мали успіх у глядачів.
У 60-х роках кінопідприємці почали практикувати постанов-
114
Дослідна робота велася за двома напрямами:
1. Емпіричні досліджен
ня інституціональних аспек
тів — кінематографа — публіки
(Д. Майєр, Велика Британія;
Ж. Дюран, Франція) і кінови
робництва (Л. Ростен, Д. Хен-
дел, Г. Паудермейкер, США);
2. Вивчення змісту «екран
ного світу», механізмів впли
ву кіно на глядача (у США —
М. Волфенстайн і Н. Лейтес,
Д. Джонс, М. Мід, міжнародне
дослідження кіногероя 1960—
1963) і емпіричні дослідження
впливу кіно (у США — Р. Ал-
берт, А. Бандура, Л. Берковіц);
значне місце займали праці,
в яких під час аналізу змісту
й впливу феномена кіно трак
тувалося як віддзеркален
ня «колективної свідомості»
(3. Кракауер, США; Е. Морен,
Франція).
Новий етап розвитку соціології кіно пов'язаний із виходом книги американського дослідника Д. Джарві «До соціології кіно» (1970), де були синтезовані обидва підходи попереднього періоду і комплексного вивчення різноманітних аспектів кіно як соціального інституту (виробництво, розповсюдження, зміст і сприймання фільмів). Програма ці-
лісного соціологічного аналізу була реалізована Джарві на матеріалі гонконгського кіно. У 70-ті роки важливе місце належало працям Е. Тюдора (Велика Британія), який провів аналіз кіно з позицій соціології масових комунікацій, і Д. Прокопу (ФРН), який досліджував вплив різних форм організації кінопромисловості на зміст і форму фільмів, на соціальну роль кіно. |
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
|
Переглядів: 320 | Завантажень: 0
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
|