Статистика
Онлайн всього: 7 Гостей: 7 Користувачів: 0
|
|
Матеріали для курсової |
ПРАЗЬКА ВЕСНА
| 16.04.2014, 09:18 |
ПРАЗЬКА ВЕСНА з 1947 року влада у Чехословач-' чині належалакомуністам, тому більшість фільмів ЧССР дотримувалися меж соціалістичного реалізму. Але у 1965-1967 роках влада зайняла ліберальнішу позицію щодо кіно. За цей короткий період режисери чеської «нової хвилі» створили низку найбільш талановитих картин сучасності. Фільм Вєри Хіті-лової «Маргаритки» (1966) був дошкульною сатирою на нудьгу, пануючу у чеському суспільстві. Сюрреалістичність картини підкреслювалась вдалим використанням кольорових відтінків, варіюванням швидкості руху плівки і метафоричним монтажем.
104
105
Мілош Форман у своїх картинах поєднав фарсову комедію, жорсткий реалізм і прийоми з практики французької «нової хвилі» для викриття вад комуністичного режиму. Прикладом цього може бути сатирична стрічка «Бал пожежників» (1967), де конкурс краси у невеликому містечку перетворюється на неймовірні події. Згодом Форман переїхав до Голлівуду, де отримав «Оска-ри» за фільми «Хтось пролетів над гніздом зозулі» (1975) і «Амадей» (1983), фільм, присвячений життю видатного австрійського композитора Вольфганга Амадея Моцарта.
Інші картини того періоду — «Магазин на майдані» (1965) Яна Кадара і Ельмара Клоса та «Поїзди під особливим наглядом» (1966) Іржі Менделя — глузували з тем і сюжетів соціалістичного реалізму. Однак чеська «нова хвиля» проіснувала недовго, і наприкінці 1960-х років східноєвропейські кінематографії повернулися під суворий контроль комуністичної цензури. |
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
|
Переглядів: 258 | Завантажень: 0
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
|