Статистика
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0
|
|
Матеріали для курсової |
КОНТИНЕНТАЛЬНІ ФІЛЬМИ
| 15.04.2014, 21:47 |
КОНТИНЕНТАЛЬНІ ФІЛЬМИ [англ. Continental Films — європейські фільми] — у 20-ті роки американська кінематографія міцно закріпила свої позиції в Європі і почала витісняти свого головного конкурента — Німеччину. Американська конкуренція сприяла виникненню своєрідної психології у німецьких підприємців. Вони вважали, що перемогти американців можливо, лише знімаючи фільми, які не поступалися б голлівудській продукції. Власники берлінських і мюнхенських кіностудій вважали, що космополітичні рецепти — найкраща гарантія успіху не лише на місцевому, але й на зарубіжних ринках.
Російський емігрант В. Вен-гєров, який створив фірму «Весті», виступав за виробництво «континентальних» фільмів — не французьких, не англійських, не німецьких або італійських, а просто європейських. Ось що казав про це сам Венгєров: «Повсюди, не зважаючи на всі зу-
силля, кінопромисловість у цій старій Європі ледве животіє. Необхідно, щоб у кожній європейській країні з'явився один чи два фільми, створені справжніми майстрами режисури. Тематика їх повинна будуватися на видатних літературних творах або оригінальних сценаріях, написаних відомими письменниками країни. Потрібно, щоб кращі художники вклали у ці фільми усю силу свого таланту, щоб взагалі для створення кожного фільму віддавався максимум художніх сил. Така моя концепція «Європейського об'єднання». Я пропоную, щоб чотири найбільші кінематографічні країни Європи — Франція, Німеччина, Велика Британія і Швеція — створювали щорічно по два фільми, Італія, Австрія, Іспанія і Росія — по одному, що дасть нам у цілому щорічно дванадцять фільмів. Ці картини мають бути створені за участю відомих акторів і найкращих режисерів Сполучених Штатів і Європи. Витрати на постановку кожного з цих фільмів повинні складати від 150 до 200 тисяч доларів».
Ідея Венгєрова полягала в тому, щоб виробити спільно форму співробітництва і впровадити систему обміну, яка б дозволила прискорити амор-
тизацію створених фільмів. Створення «континентальних» фільмів, на думку Венгєрова, відкривало можливість широкого показу фільмів по всій Європі й отримати компенсацію витрат, значних в усіх країнах. Американські картини були спроможні себе окупати на своїй території, і продюсери мали можливість продавати їх країнам Європи за порівняно невеликими цінами, тим самим завдаючи серйозної шкоди європейському кіновиробництву. Однак, незважаючи на широкомовну заяву Венгєрова, фірма його незабаром збанкрутіла, й ідея створення «континентального» кіно так і залишилась не реалізованою. |
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
|
Переглядів: 329 | Завантажень: 0
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
|