ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Матеріали для курсової

Головна » Матеріал » Мистецтво та мистецтвознавство » Кінословник

КОНТИНЕНТАЛЬНІ ФІЛЬМИ
15.04.2014, 21:47
КОНТИНЕНТАЛЬНІ ФІЛЬМИ [англ. Continental Films — європейські фільми] — у 20-ті роки американська кі­нематографія міцно закріпила свої позиції в Європі і почала витісняти свого головного кон­курента — Німеччину. Амери­канська конкуренція сприяла виникненню своєрідної психо­логії у німецьких підприємців. Вони вважали, що перемогти американців можливо, лише знімаючи фільми, які не по­ступалися б голлівудській про­дукції. Власники берлінських і мюнхенських кіностудій вва­жали, що космополітичні ре­цепти — найкраща гарантія успіху не лише на місцевому, але й на зарубіжних ринках. Російський емігрант В. Вен-гєров, який створив фірму «Вес­ті», виступав за виробництво «континентальних» фільмів — не французьких, не англійських, не німецьких або італійських, а просто європейських. Ось що казав про це сам Венгєров: «Повсюди, не зважаючи на всі зу- силля, кінопромисловість у цій старій Європі ледве животіє. Не­обхідно, щоб у кожній європей­ській країні з'явився один чи два фільми, створені справжніми майстрами режисури. Тематика їх повинна будуватися на ви­датних літературних творах або оригінальних сценаріях, напи­саних відомими письменниками країни. Потрібно, щоб кращі ху­дожники вклали у ці фільми усю силу свого таланту, щоб взагалі для створення кожного фільму віддавався максимум художніх сил. Така моя концепція «Євро­пейського об'єднання». Я про­поную, щоб чотири найбільші кінематографічні країни Євро­пи — Франція, Німеччина, Ве­лика Британія і Швеція — ство­рювали щорічно по два фільми, Італія, Австрія, Іспанія і Росія — по одному, що дасть нам у ціло­му щорічно дванадцять фільмів. Ці картини мають бути створені за участю відомих акторів і най­кращих режисерів Сполучених Штатів і Європи. Витрати на по­становку кожного з цих фільмів повинні складати від 150 до 200 тисяч доларів». Ідея Венгєрова полягала в тому, щоб виробити спільно форму співробітництва і впро­вадити систему обміну, яка б дозволила прискорити амор- тизацію створених фільмів. Створення «континентальних» фільмів, на думку Венгєрова, відкривало можливість широ­кого показу фільмів по всій Єв­ропі й отримати компенсацію витрат, значних в усіх країнах. Американські картини були спроможні себе окупати на сво­їй території, і продюсери мали можливість продавати їх кра­їнам Європи за порівняно не­великими цінами, тим самим завдаючи серйозної шкоди єв­ропейському кіновиробництву. Однак, незважаючи на ши­рокомовну заяву Венгєрова, фірма його незабаром збанкру­тіла, й ідея створення «конти­нентального» кіно так і зали­шилась не реалізованою.
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
Переглядів: 329 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП