ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Матеріали для курсової

Головна » Матеріал » Мистецтво та мистецтвознавство » Кінословник

ЗОЛОТИЙ ПЕРЕТИН
15.04.2014, 21:34
ЗОЛОТИЙ ПЕРЕТИН [італ. Sectio Autea] — співвідношення частин предмета або твору, яке вважається досконалим. Ви­никає тоді, коли менша части­на співвідноситься з більшою, як більша до всього об'єкта. У цифрах це співвідношення виглядає так: 2:3 як 3:5. Термін «золотий перетин» належить Леонардо да Вінчі — до екран­них мистецтв це поняття впер­ше застосував С. Ейзенштейн («Золотий перетин екрана»). «Золотий вік» Голліву­ду — період в історії американ­ського кіно з 1929 до 1941 року. Як тільки Голлівуд розпочав випуск звукових картин, він швидко відновив свою репута­цію постановника висококлас­ної кінопродукції, що зробила його столицею світової кіне­матографії в еру німого кіно. 1930—1945 роки стали «золо­тим віком Голлівуду». Його кі­ностудії за цей час випустили у світ 7500 повнометражних стрічок. Найбільшою з кіностудій була МГМ, яка стверджувала, що в неї більше зірок, ніж на небі. Вона спеціалізувалася на яскравих і життєрадісних ро­динних картинах. Продукція компанії «Парамаунт» відчу­вала значний вплив європей- ського кінематографа. Багато її картин торкалися таких тем, як багатство, влада й людські пристрасті. Фірма «Юнайтед артисте» не випускала власних фільмів, а займалась прокатом стрічок незалежних продюсе­рів, таких як Семюел Голдвіи і Девід О. Селзнік. Компанія «Ворнер бразерс» ніколи не була багатою, але все ж спромоглася випустити де­кілька популярних гангстер­ських фільмів, стрічок соці­ального звучання і мюзиклів. «XX століття — Фокс» також знімав мюзикли, вестерни й іс­торичні картини, розраховую­чи на дуже скромний бюджет. Компанія «Юніверсал» немала собі рівних в епоху німого кіно, але з появою звуку вимушена була перейти на постановку де­шевих ігрових стрічок, зазви­чай фільмів жахів. «Коламбія» ж перебувала в такому злиден­ному стані, що виживала лише за рахунок запозичення зірок і режисерів для своїх найбільш визначних картин в інших кі­ностудій. Наприкінці 1930 років жит­тя звичайних американців було нелегким. В епоху Великої де­пресії навіть найбільшим кіно­студіям ледве вдавалося при­вернути глядачів у кінозали. Одним із способів привернен­ня публіки стала практика по­двійних сеансів. Тепер фільм «А» або основна повнометраж­на стрічка, супроводжувався менш дорогим фільмом «В» у межах одного сеансу. Багато картин класу «В» випускалися і невеликими кінофірмами, що їх назвали «жебрацькою братією». Найбільш вдалими з них були фірми «Ріпаблік» і «Монограм», які створювали в середньому понад 40 фільмів на рік. Зазви­чай це були вестерни, пригод­ницькі фільми й трилери.
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
Переглядів: 362 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП