Статистика
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0
|
|
Матеріали для курсової |
АБСТРАКТНИЙ ФІЛЬМ
| 15.04.2014, 16:05 |
АБСТРАКТНИЙ ФІЛЬМ [англ. Abstract Film, від. лат. Abstractia — відвернення] — один з видів авангардного мистецтва. Абстрактні фільми з'явились у Європі (Німеччина) у 1919 році. В. Егелінг і Г. Ріхтер зробили спробу надати рухливості мальовничим безпредметним композиціям за допомогою кінокамери. Вони назвали цей досвід «чистим», «абсолютним» або «абстрактним» кіно. У 20-ті роки у Німеччині абстрактні фільми знімали: О. Фішен-гер («Етюди», «П'ятий танець Брамса»), В. Рутман («Опуси 1, 2, 3»); у Франції — ф. Лєже («Механічний балет»), М. Рей («Повернення до розуму» і «Емак Бакіа»). У фільмах Рея були зняті спіралі з паперу, булавки, ґудзики, сірники, які чергувалися з крупними планами предметів, що рухались (див. «Авангард»).
У США режисер Р. Стейнер зняв фільм «Н20», який являв собою монтаж світлових відблисків на воді, що створювали безпредметні композиції. У США після Другої світової війни абстрактні фільми посіли значне місце серед «експериментальних фільмів». У галузі абстрактного фільму працюють режисери Д. Дейвіс, Д. Бел-сон, Д. Александр, Л. Твілжил-лес, Р. Люс, Ф. Стоффейкер, М. Б'ют, Т Немет. Див. «Підпільне кіно».
Канадський режисер
Н. Мак-Ларен зняв фільм «Геть нудні турботи» (1950), в якому тонкі світлові лінії рухаються чорним тлом під музику джазу. Режисери абстрактних фільмів часто оперують рухливими лініями і кольоровими плямами, які створюють безпредметні композиції, в окремих випадках використовують образи реального світу, спотворені у процесі зйомки до того, що їхня сутність випадає з уваги глядача. Творці абстрактних фільмів іноді викреслюють безпредметні композиції на засвіченій чорній кіноплівці, використовують кольорові дими, спеціальні фільтри, розливають фарбу перед об'єктивом кінокамери тощо. Досвід
абстрактних фільмів у значній мірі був використаний у мультиплікації. Абстрактні фільми позбавлені самостійного значення у кіномистецтві і є лише похідними від абстракціонізму в живопису.
У кінці 60-х років пошуки в абстрактному кіно були практично припинені, лише англійський режисер Пітер Грінауей у своїх ранніх опусах, включно з картиною «Падіння» (1978), використав техніку абстрактного фільму. |
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
|
Переглядів: 390 | Завантажень: 0
|
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
|