ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Матеріали для курсової

Головна » Матеріал » Мистецтво та мистецтвознавство » Кінословник

АБСТРАКТНИЙ ФІЛЬМ
15.04.2014, 16:05
АБСТРАКТНИЙ ФІЛЬМ [англ. Abstract Film, від. лат. Abstractia — відвернення] — один з видів авангардного мистецтва. Абстрактні філь­ми з'явились у Європі (Німеч­чина) у 1919 році. В. Егелінг і Г. Ріхтер зробили спробу на­дати рухливості мальовничим безпредметним композиці­ям за допомогою кінокаме­ри. Вони назвали цей досвід «чистим», «абсолютним» або «абстрактним» кіно. У 20-ті роки у Німеччині абстрактні фільми знімали: О. Фішен-гер («Етюди», «П'ятий танець Брамса»), В. Рутман («Опуси 1, 2, 3»); у Франції — ф. Лєже («Механічний балет»), М. Рей («Повернення до розуму» і «Емак Бакіа»). У фільмах Рея були зняті спіралі з паперу, булавки, ґудзики, сірники, які чергувалися з крупними пла­нами предметів, що рухались (див. «Авангард»). У США режисер Р. Стейнер зняв фільм «Н20», який являв собою монтаж світлових від­блисків на воді, що створюва­ли безпредметні композиції. У США після Другої світової війни абстрактні фільми посі­ли значне місце серед «експери­ментальних фільмів». У галузі абстрактного фільму працю­ють режисери Д. Дейвіс, Д. Бел-сон, Д. Александр, Л. Твілжил-лес, Р. Люс, Ф. Стоффейкер, М. Б'ют, Т Немет. Див. «Під­пільне кіно». Канадський режисер Н. Мак-Ларен зняв фільм «Геть нудні турботи» (1950), в яко­му тонкі світлові лінії руха­ються чорним тлом під музику джазу. Режисери абстрактних фільмів часто оперують рух­ливими лініями і кольоровими плямами, які створюють без­предметні композиції, в окре­мих випадках використовують образи реального світу, спотво­рені у процесі зйомки до того, що їхня сутність випадає з ува­ги глядача. Творці абстрак­тних фільмів іноді викреслю­ють безпредметні композиції на засвіченій чорній кіноплів­ці, використовують кольорові дими, спеціальні фільтри, роз­ливають фарбу перед об'єкти­вом кінокамери тощо. Досвід абстрактних фільмів у значній мірі був використаний у муль­типлікації. Абстрактні фільми позбавлені самостійного зна­чення у кіномистецтві і є лише похідними від абстракціонізму в живопису. У кінці 60-х років пошуки в абстрактному кіно були прак­тично припинені, лише англій­ський режисер Пітер Грінауей у своїх ранніх опусах, включно з картиною «Падіння» (1978), використав техніку абстрак­тного фільму.
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
Переглядів: 390 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП