ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Матеріали для курсової

Головна » Матеріал » Мистецтво та мистецтвознавство » Кінословник

АЛЮЗІЯ В КІНО, АЛЮ-ЗИВНЕ КІНО
14.04.2014, 17:24
АЛЮЗІЯ В КІНО, АЛЮ-ЗИВНЕ КІНО [англ. Allusion; від лат. Allusio - жарт, натяк] -щодо сучасного американсько­го кіно має на широкий спектр значень: прямі цитати з давніх фільмів, «увічнення» жанрів минулого, а також їх сучасну переробку, ремінісценції, па­рафразування сцен із класич-нихфільмів,сюжетнихмотивів, кадрів, які запам'яталися, фраз із діалогів, характерних жестів героїв тощо. Система створеня алюзій у сучасному кінемато­графі США багата і різнома­нітна. Крім вищезгаданих варі­антів, це, поряд із цитуванням, різноманітні форми імітації історичних кіноджерел; згаду­вання в діалогах назв визна- чних й ординарних фільмів, режисерських імен; стиліза­ція нарочитої архаїки; «лука­ва гра» з назвами фільмів, які мерехтять на задньому плані у формі реклами, афіш; моди­фікація персонажів, сюжетів, мотивів старих фільмів. Прямим спадком американ­ського захоплення авторським кінематографом став, на дум­ку критика Н. Керолл, «алю-зивний бум», який почався з першої половини сімдесятих років. Озброївшись списка­ми фільмів, що були складені Е. Саррисом, та естетичними теоріями Ейзенштейна, Базе-на, Годара, Маклюена, значна частина покоління, яке вирос­ло в п'ятдесяті роки, заззнала кінолихоманку й буквально атакувало історію кіно. Пред­ставники цього покоління при­страсно вишукували фільми, яких не бачили, настирливо поверталися до старих стрічок і намагалися їх класифікувати. Серед частини американських глядачів розвилося безпре­цедентне почуття кіноісторії. Серед тих, хто в 60-ті роки від­кривав для себе кіноісторію -здебільшого американського кіно, - були й майбутні режи­сери. Втягнуті у вир дискусій та відкриттів, вони закріпляли у своїй естетичній свідомості, яка лише формувалася, кри­тичні оцінки, народжені прак­тикою авторського підходу. Теми, стилі, експресивні засо­би, притаманні старим філь­мам, вони вивчали у тому ви­гляді, в якому ті були відібрані й узагальнені американськими теоретиками авторського кіно. Закономірно, що свої учнівські враження, інтелектуальні захо­плення вони згодом спробува­ли включити до режисерських робіт. З'явилася спілка режи­серів, ерудиція яких перевер­шувала ерудицію глядачів, що захоплювалися історією кіно. Серед них - П. Бартел, П. Бог­данович, Д. Карпентер, М. Чімі-но, Б. Кларк, Ф. Коппола, Б. Де Пальма, Д. Хоппер, Ф. Кауф­ман, Д. Лукас, Т. Малік, Д. Ро-меро, М. Скорсезе, С. Спілберг, К. Тарантіно.
Категорія: Кінословник | Додав: koljan
Переглядів: 451 | Завантажень: 0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП