Тема: Аналіз технології обслуговування споживачів в ресторанах готельних комплексів. ПЛАН Вступ 1. Характеристика основних типів підприємств ресторанного бізнесу 1.1. Обслуговування споживачів у номерах готелів 1.2. Обслуговування групи туристів та учасників переговорів 1.3. Обслуговування бенкетів 1.4. Технологія обслуговування споживачів в ресторані 2. Характеристика досліджуваного підприємства 3. Аналіз роботи ресторану при готелі 3.1. Естетика інтер’єру приміщень ресторану 3.2. Посуд та прибори, що використовуються для обслуговування споживачів Висновки Список використаної літератури Робота написана самостійно, складається з 50 сторінок. При написанні використовувалися бібліотечні джерела,електронні ресурси та дані досліджуваного підприємства, також робота містить рисунки і фото. Курсова робота вже роздрукована, тому можна подивитися та відразу ж придбати.
Контактна особа: Людмила
Переглядів: 2408
| Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]