ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Соціологія » Соціологія праці

Використання соціології праці в діяльності менеджера
Ролі з прийняття рішень (підприємець, що усуває пору шення, розподільник ресурсів, той, що проводить перего вори). Кожна роль має потребу в інформаційному забез печенні, неможлива без цього. Роль підприємця пов'яза на з пошуком шляхів розвитку організації і контролем за їхньою реалізацією. Усуваючий порушення виявляє на ростання конфліктів і криз і відповідає за корекцію діяль ності організації в цьому зв'язку. Розподільник ресурсів координує і контролює використання ресурсів усіх видів. Ведучий переговори здійснює зв'язок і взаємодію ор ганізації з зовнішнім середовищем.
Зазначені ролі не можуть бути незалежними одна від
одної. Вони взаємозалежні і взаємодіють для створення єдиного цілого. Навряд чи в когось виникне сумнів, що основою цієї взаємозалежності виступає не що інше, як інформація. Вона є найважливішим засобом забезпечен ня взаємодії управлінських ролей у загальному процесі менеджменту. І справді, міжособистісні відносини охоп люють сферу взаємодії керівника з людьми. Ці відноси ни мають комунікативний характер і дають можливість зосереджувати необхідну для управління соціальну інформацію. Нагромадження, добір, аналіз і розподіл інформації створює необхідний інформаційний простір для прийняття і реалізації управлінських рішень в ор ганізації та контролю за їх виконанням.
Для кількісної характеристики значущості інформації
зішлемося на дані, згідно з якими одержання інформації (технічної і соціальної) займає 90% робочого часу керів ника, і тільки 10% залишається на прийняття рішень та
організацію їх виконання . 6

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Використання соціології праці в діяльності менеджера» з дисципліни «Соціологія праці»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит орендованих необоротних активів
Загальна характеристика витрат на організацію телекомунікацій
Стандарти пейджингового зв’язку
ДИЗАЙН, ЙОГО ОБ’ЄКТИ ТА ПРОГРАМИ
Омоніми, омофони, оморфми і омографи


Категорія: Соціологія праці | Додав: koljan (22.12.2012)
Переглядів: 682 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП