ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Комунікаційна політика в діяльності державного службовця

Мета і завдання переговорів
Якщо в процесі спілкування виникають протиріччя, то усунути їхній можна
тільки 2 - ма способами. Перший спосіб - негативний. Це конфлікт. Другий -
позитивний: переговори. Без них було б неможливе мирне співіснування. мета
переговорів - шляхом спільного пошуку укласти угоду з якогось питання, до-
сягти такого результату, яким усі сторони були б задоволені. Іншими словами,
це ухвалення взаємовигідного рішення, найбільш прийнятного в даній ситуації.
За допомогою переговорів установлюються ділові зв'язки, укладаються угоди,
координується спільна діяльність різних фірм, підприємств, установ.Важливе
значення при переговорах має ступінь володіння прийомами і методами аргу-
ментації.
Зокрема, ефективними методами переконання вважаються наступні:
1) Посилання на авторитети, тобто на чужий досвід, висловлення авторитетних
людей. При цьому треба вказати джерела даних.
2) Порівняння з галузі і, добре знайомої співрозмовнику.
3) Метод опитування заснований на тому, що ви не заперечуєте опоненту, а
самі ставите питання так, щоб він відповідав на свої зауваження.
4) Умовна згода полягає в первісному визнанні правоти партнера (часто з не-
значними запереченнями). Це дозволяє утримати контакт, а потім поступово
«перетягти» співрозмовника на свій бік.
5) Перефразовування - це повторення й одночасне пом'якшення сказаного.
6) Метод «так - але» полягає в тому, що до визначеного моменту погоджують-
ся з опонентом для того, щоб у нього пропало бажання суперечити, щоб
підготувати його до контраргументації. Сполучник «але», що діє як застереж-
ливий сигнал, краще опустити: «Ви зовсім праві. Чи врахували Ви, що ...»
7) Прийняття зауваження. Це, в основному, відноситься до несуттєвого для
ходу бесіди суб'єктивного висловлення.
8) Доказ безглуздості. Якщо усі ваші відповіді вказують на неспроможність
опонента, можна підштовхнути його до того, щоб він визнав безглуздість своєї
позиції.
9) «Захист » означає, що виступ будується таким чином, що у партнерів по
спілкуванню взагалі не виникає контраргументів. Варіанти розташування учасників розмови в умовах робочого кабінету зі
стандартним прямокутним столом наступні (табл. 16. 1):
Таблиця 16.1
Назва позиції Схематичне зображен-
ня
Коментарі
1.Кутове розташування Характерна для неви-
мушеної, дружньої
розмови
2.Позиція ділової
взаємодії
Сприяє продуктивному
обговоренню, вироб-
ленню загальних
рішень
3.Конкуруюча позиція Створює атмосферу
суперництва свідчить
про відношення служ-
бової
субординації
4.Незалежна позиція Характерна для людей,
що не бажають
спілкуватися

Для встановлення контакту дуже корисно враховувати відстань між
співрозмовниками й обсяг простору комунікації. Для ведення конструктивного
діалогу треба установити відстань приблизно в 1, 5 м, зручно розташуватися
щодо співрозмовника.
Статус відвідувача кабінету знижується, якщо між ним і начальником роз-
ташований великий довгий стіл, якщо керівник у величезному кріслі з високою
спинкою тощо.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Мета і завдання переговорів» з дисципліни «Комунікаційна політика в діяльності державного службовця»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА
ВВЕДЕННЯ В ДІЮ ОБ’ЄКТІВ ІНВЕСТУВАННЯ
Фінансові ресурси інвестування
Історизми, архаїзми, неологізми і фразеологізми
Аудит касових операцій. Мета, завдання, джерела аудиту


Категорія: Комунікаційна політика в діяльності державного службовця | Додав: koljan (02.10.2011)
Переглядів: 1201 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП