ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетинг: основи і маркетинг інформації

ВОЗМОЖНОСТИ ИНТЕРНЕТ ДЛЯ МАРКЕТИНГА
Ресурсы и средства Интернет могут быть использованы в различных элементах системы маркетинга: в системе марке­ тинговых исследований, развитии товарной политики, постро­ ении гибкой ценовой политики, системе реализации товаров и системе маркетинговых коммуникаций (рис. 9.4). Маркетологи России отмечают шесть главных областей этого использования (табл. 9.12), причем уже в 2000 г. 82% ма­ лых и 72% средних и крупных российских предприятий исполь­ зовали Интернет в той или иной мере . Придерживаясь классификации классических маркетин­ говых инструментов,

Ви переглядаєте статтю (реферат): «ВОЗМОЖНОСТИ ИНТЕРНЕТ ДЛЯ МАРКЕТИНГА» з дисципліни «Маркетинг: основи і маркетинг інформації»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит загальновиробничих витрат
ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ
Аудит дотримання нормативних вимог П(С)БО 1 «Загальні вимоги до ф...
РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ
Економічні нормативи, що регулюють діяльність комерційного банку


Категорія: Маркетинг: основи і маркетинг інформації | Додав: koljan (03.09.2011)
Переглядів: 748 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП