ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Менеджмент » Менеджмент у державних організаціях

Оцінка показників діяльності
Однією з найважчих проблем системи УЛР є оцінка показни-ків діяльності. Оцінювання показників діяльності характеризу-ють як процес збирання та аналізу інформації про показники дія-льності працівників протягом тривалого часу. Проте цей підхід рідко застосовують на практиці. У більшості випадків показники діяльності оцінюють раз на рік. Багато помилок при цьому пояс-нюється неспроможністю керівників використовувати її як ін-струмент управління.
Призначення оцінки показників такі:
1. Оцінювати показники діяльності на формальній, періодич-ній основі.
2. Сприяти загальному розумінню працівниками потреб, цілей та стандартів показників.
3. Забезпечувати зворотний зв’язок між керівником та підлег-лим щодо того, наскільки добре виправдовуються сподівання.
4. Накреслювати лінії поведінки, дотримуючись яких, підлег-лий може виправдати сподівання.
5. Допомагати керівникам збагнути почуття підлеглих щодо їхніх особистих цілей та розвитку.
6. Визначати цілі на майбутнє.
Існує два основних підходи до оцінки діяльності.
Перший — це неофіційна оцінка, яка робиться повсякденно, коли керівник хвалить чи критикує діяльність підлеглих.
Другий — це формальний рейтинг чи оцінка, яка дається письмово, обговорюється з підлеглим, розглядається вищим ке-
рівництвом і підшивається до особистої справи працівника.
Система оцінки показників діяльності спирається на визна-чення чинників, які на них впливають, і на критерій успішної
діяльності. Так, наприклад, до чинників можна віднести вчасний прихід на роботу, відсутність запізнень тощо. Критерій повинен охоплювати специфічні аспекти роботи, і шкала оцінки повинна застосуватися до кожного з критеріїв.
У процесі оцінки показників існують істотні вади, але від цієї системи не слід відмовлятися. В системі державної служби необ-хідною є система оцінки показників діяльності працівника. Вади певною мірою можна подолати, розробивши їх за відповідністю на такі, що піддаються виміру, компоненти посади, і використо-вуючи такі методи, як управління за допомогою цілей (УЦ). Крім того, кращі наслідки давали методи оцінки за участю працівника, коли той міг разом із керівником визначити критерій показника. Оцінку діяльності можна поліпшити ще, якщо провадити її регу-лярніше й на постійній основі, а не раз на рік. Цей процес має бу-ти більш рутинним і становити частину повсякденних обов’язків керівника. При правильному використанні оцінка показників мо-же бути корисною.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Оцінка показників діяльності» з дисципліни «Менеджмент у державних організаціях»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Кредитний договір — основа кредитних взаємовідносин
Торговля фиктивными товарами
Планування діяльності аудиторських фірм
Аудит інвестицій. Мета, завдання та джерела перевірки
Технологічний процес виготовлення ДСП


Категорія: Менеджмент у державних організаціях | Додав: koljan (13.06.2011)
Переглядів: 922 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП