ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » IT Технології » Створення сайтів, нюанси

Гігантська пісочниця Google. Фільтра від Google
Гігантська пісочниця Google

Якщо ви займалися оптимізацією пошукових механізмів, ви напевно чули про пісочницю Google. Безпосереднє тлумачення трохи збиває з пантелику, але це важливе поняття допоможе домогтися успіху в Google.

Що таке пісочниця?

Перш ніж вдаватися в нетрі пояснень про те, що ж таке пісочниця Google, ми б хотіли відзначити: не всі однаково вірять в існування цієї самої пісочниці. Пісочниця - лише теорія, розроблена з метою пояснити те, з чим зіткнулися фахівці в області SEO. Неважливо, існує пісочниця чи ні, але ми точно знаємо про її вплив.

Пісочниця Google - відносно новий фільтр, який з'явився в березні 2004 року. Це сталося після широко розрекламованого поновлення Austin і Florida і введення так званої нової версії Austin. Якщо ви не знаєте, що це таке, не турбуйтеся, оскільки все вже в минулому. Фільтр "пісочниця", здається, вплинув на всі нові сайти та присвоїв їм статус "на випробувальному терміні". Результат - нові сайти можуть потрапити на сторінки пошукових механізмів відносно швидко і навіть зберегти хороші позиції протягом декількох тижнів. Коли фільтр вибирає нові сайти, кажуть, що вони потрапляють в «пісочницю». Новий сайт як і раніше буде з'являтися на сторінках пошукових механізмів, але він не отримає високий рейтинг, незважаючи на оригінальність, оптимізований контент і якісні вхідні посилання. Фільтр не дозволяє новим сайтам домогтися негайного успіху в пошукових механізмах.

Під дію фільтра "пісочниця" потрапляють майже всі нові сайти за невеликим винятком. Важливо пам'ятати, що фільтр - це не покарання для вебмайстрів за їх прийоми з новими сайтами. Фільтр - просто випробувальний термін для нових сайтів.

Фільтр «пісочниця» зачіпає сайти з більш конкурентоспроможними ключовими словами. Якщо ваш сайт використовує дуже популярні ключові слова, він, імовірно, довше інших залишиться в пісочниці.

Чому існує пісочниця?

Ведеться багато суперечок про те, чи варто було Google вводити новий фільтр чи ні. Безумовно, вебмайстри, охочі забезпечити хорошу позицію в Google, не в захваті від фільтра "пісочниця", оскільки він не дозволяє отримувати трафік, який несе з собою верхні позиції в Google. Однак фільтр створений не випадково, для його розробки з'явились кілька причин.

Як тільки фахівці з SEO з'ясували основні елементи алгоритму визначення рейтингу Google: вхідні посилання, оригінальний контент з великою кількістю ключових слів і правильне використання anchor text, спамери в пошукових механізмах стали користуватися перевагами цих елементів. Вони стали створювати сайти, які явно порушували політику Google, знаючи, що рано чи пізно їх занесуть до чорного списку. Але це не мало значення. Якщо спамер міг забезпечити своєму сайту хорошу позицію в Google хоча б місяць, прибуток за цей місяць покривав витрати на створення сайту. Все, що їм доводилося робити надалі, - переробляти сайт на новому домені з трохи зміненим контентом. Ідея спаммера була проста. Використовувати трафік Google протягом якомога більш тривалого періоду часу (поки сайт не потрапить у чорний список), а потім повторювати всі дії на новому сайті. Цей метод був дуже ефективним і легким.

Завдання ще більше полегшувало швидке індексування сайтів Google. У той час як інші пошукові механізми індексували сайт за кілька місяців, Google справлявся із завданням всього лише за місяць (а зараз він індексує сайти всього за кілька днів). Спамери пошукових механізмів з радістю користувалися щедрістю Google.

Щоб вирішити цю проблему Google вирішив піти на компроміс. Індексування сайтів як і раніше було швидким - пошуковий механізм намагався знайти якомога більше цікавого, свіжого контенту - але Google більше не довіряв новим сайтам. Всі нові сайти повинні були пройти випробувальний термін. Після певного часу, якщо сайти проходили всі інші фільтри, вони отримували високий рейтинг. А потім вони «залишали» пісочницю і приєднувалися до решти авторитетних сайтів.

Який вплив це справляє на мій сайт?

Якщо у вас новий сайт, він напевно потрапить в пісочницю. Цього слід було очікувати, але ви не повинні міняти способи створення та реклами сайту. Ви повинні використовувати фільтр "пісочниця" з вигодою для себе.

Google присвоює рейтинг так само, як і раніше. Сайти оцінюються за якістю вхідних посилань і якості контенту. Google і далі буде змінювати методи оцінки вхідних посилань і контенту, але основні елементи залишаться незмінними.

Поки ваш сайт знаходиться в пісочниці, ви повинні використати цей час, щоб наростити трафік, використовуючи звичайні способи, наприклад, написання статей, пошук відвідувачів, налагодження відносин з іншими сайтами з метою обміну відвідувачами. Під час випробувального терміну у вас є прекрасна можливість забезпечити ті елементи, які дозволять отримати високе положення в пошукових механізмах. Коли ви, нарешті, покинете пісочницю, у вашого сайту буде дуже хороша позиція в Google.

Чи знаходиться мій сайт у пісочниці?

Коли вебмайстри дізнаються про існування пісочниці, вони відразу задають питання про те, чи потрапив туди їхній сайт. Визначити, знаходиться сайт в пісочниці чи ні, відносно просто.

По-перше, сайт в пісочниці відрізняється від сайту, який занесено до чорного списку. Якщо ви шукаєте свій домен в Google, але не можете знайти (хоча раніше він був зареєстрований пошуковим механізмом), існує ймовірність того, що вас забанили. Перевірити це дуже легко, Введіть в гугл запит c адресою (урл) вашого сайту. Якщо гугл виводить у відповідь "Sorry, no information is available for the URL" значить сайт забанений.

Якщо сайт не потрапив в чорний список, але в нього не високий рейтинг, необхідно оцінити якість контенту та вхідних посилань. Слід також перевірити сайт на використання ключових слів. Пам'ятайте, що сайти з більш популярними ключовими словами, швидше за все, потраплять в пісочницю. І, останнє, якщо у вашого сайту високий рейтинг в інших пошукових механізмах, а в Google низький, він, ймовірно, потрапив в пісочницю.

Чи можна вибратися з пісочниці?

Відповідь «так», з пісочниці можна вибратися, але треба просто почекати. Фільтр «пісочниця» не постійний фільтр, і він просто покликаний скоротити кількість спаму в пошуковому механізмі. Його завдання не полягає в тому, щоб перешкодити людям добитися успіху. Тому просто продовжуйте працювати над своїм сайтом, пізніше ви виберетеся з пісочниці та приєднаєтесь до авторитетних сайтів.

Знову ж таки, якщо ваш сайт потрапив в пісочницю, ви повинні використовувати цей час з користю для себе. У вас є прекрасна можливість знайти джерела трафіку за межами пошукових механізмів. Можливо, у вас є інший сайт, який успішний завдяки пошуковим механізмам, і ви ігноруєте перевірені методи: пошук постійних відвідувачів, надійні вхідні посилання партнерів. Однак якщо ви знайдете джерела трафіку крім пошукових механізмів, то ви побачите, як виросте трафік після того, як сайт покине пісочницю.

Висновок

Google йде на все, щоб скоротити кількість спаму. Іноді його звинувачують в тому, що це негативно відбивається на цілком законних сайтах. Це правда, але як власник сайту ви повинні поставити себе на місце Google і запитати: «Що саме він шукає в сайті?» Google шукає сайти, які пропонують якісний контент. Він до цих пір покладається на звичайну систему голосування, яка вперше використовувалася для визначення рейтингу. Можуть змінюватися принципи визначення якісного контенту і вхідних посилань, але основні елементи залишаються незмінними.

Ні одному власнику сайту не сподобається пісочниця. Проте розумний вебмайстер зможе використовувати пісочницю як можливість створити сайт, від якого Google просто не зможе відмовитися.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Гігантська пісочниця Google. Фільтра від Google» з дисципліни «Створення сайтів, нюанси»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: НЕБАНКІВСЬКІ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНІ УСТАНОВИ
Використання електронної пошти в бізнесі та її стандарти
СТРУКТУРА ГРОШОВОГО ОБОРОТУ ЗА ЕКОНОМІЧНИМ ЗМІСТОМ ТА ФОРМОЮ ПЛАТ...
Справочная таблица по механике
Стандартизація в галузі безпеки телекомунікаційних систем


Категорія: Створення сайтів, нюанси | Додав: admin (12.01.2011)
Переглядів: 2583 | Теги: Брайан Лекнер | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП