ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ

Статистика






Онлайн всего: 11
Гостей: 11
Пользователей: 0



ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Товарознавство » Товарна іноваційна політика

. ВИМОГИ МІЖНАРОДНИХ СТАНДАРТІВ ДО ОКРЕМИХ ЕТАПІВ І ПРОЦЕСІВ СТВОРЕННЯ ЯКІСНОЇ ПРОДУКЦІЇ
Маркетинг за ринкових умов має провідне значення у визна-ченні вимог до якості продукції. Він повинен:
1) визначати потреби в продукції або послузі;
2) давати достатню інформацію про ринковий попит і сфери реалізації, що дає змогу планувати обсяги, асортимент, вартість та терміни виробництва продукції або послуги;
3) постійно аналізувати господарські договори, контракти або потреби ринку, тобто вивчати бажання та вимоги споживачів, пе-редбачати тенденції зміни цих вимог у майбутньому.
Маркетологи мають забезпечувати підприємство детальним офіційним звітом або керівними вказівками щодо вимог до про-дукції, наприклад, коротким описом виробу. Останній може ста-ти основою для виконання робіт з проектування нових товарів. Короткий опис продукції містить такі складові:
• основні експлуатаційні параметри (потрібні умови навколи-шнього середовища, вимоги до надійності);
• органолептичні характеристики (стиль, відповідність моді, колір, смак, запах);
• схеми встановлення та монтажу;
• відповідні стандарти та законодавчі регламенти;
• вимоги до упаковки;
• порядок забезпечення якості та її перевірки.
Важливе значення за реалізації функції маркетингу має зворотний зв’язок зі споживачами. Отримана завдяки цьому інформація є основою для постійного вдосконалення системи менеджменту якос-ті і має вирішальне значення для формування економічної стратегії підприємства. Водночас система якості повинна передбачати: за-безпечення функції маркетингу всіма необхідними ресурсами та ма-теріальними засобами; здійснення заходів для запобігання поми-лкам у маркетингу; керівництво всіма маркетинговими умовами та чинниками; постійне поліпшення діяльності з маркетингу.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «. ВИМОГИ МІЖНАРОДНИХ СТАНДАРТІВ ДО ОКРЕМИХ ЕТАПІВ І ПРОЦЕСІВ СТВОРЕННЯ ЯКІСНОЇ ПРОДУКЦІЇ» з дисципліни «Товарна іноваційна політика»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит адміністративних витрат і витрат на збут та інших операційн...
Еволюція стандартів стільникового зв'язку
Доходи, витрати і прибуток банку
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПЛАНУВАННЯ ПРОДУКТУ
Аудит розрахунків з постачальниками та підрядниками


Категорія: Товарна іноваційна політика | Додав: koljan (24.02.2011)
Переглядів: 1232 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП