ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічні теми » Методика викладання економіки

Як ставити запитання аудиторії
Хоча запитання до слухачів можуть зумовити несподіваний поворот, проте це дуже корисний спосіб.
Ваші запитання можуть:
· визначити рівень обізнаності й розуміння учасників;
· урізноманітнювати темп;
· підвищити інтерес слухачів (згадайте про термін уважності);
· спонукати їх до роздумів;
· стимулювати обговорювання.
Існує два основні типи запитань: відкриті й закриті. Закриті запи-тання — найпростіші, вони передбачають чітку відповідь, не спри-чиняючи обговорювання. Наприклад: «Ви займаєтесь експортом?».
Відкриті запитання зумовлюють коментування й обговорення, отже, звертайтеся до них, якщо плануєте провести обговорення. Відкриті запитання зазвичай починаються зі слів: «котрий», «який», «як», «що», «де», «чому», «коли», «хто». Наприклад: «Чому фірма займається експортом?».
Відкриті й закриті запитання треба ставити чітко та однознач-но, по одному. Сенс запитань полягає у тому, щоб полегшити ро-зуміння, а не призвести до плутанини.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Як ставити запитання аудиторії» з дисципліни «Методика викладання економіки»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит реалізації сільськогосподарської продукції
Аудит збереження запасів
Процес кредитування клієнтів банку
КЛАСИЧНА КІЛЬКІСНА ТЕОРІЯ ГРОШЕЙ
Где центр тяжести летящей ракеты?


Категорія: Методика викладання економіки | Додав: koljan (28.10.2011)
Переглядів: 569 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП