ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Комунікаційна політика в діяльності державного службовця

Рольова участь паблік рилейшнз у процесах політичної глобалізації
Серед існуючих комунікативних технологій, здатних розв’язати зазначені
проблеми, безперечно, вагому роль відіграють міжнародні паблік рилейшнз,
спрямовані на створення сприятливого соціального середовища існування різ-
номанітних соціальних суб’єктів, які функціонують як на національному, так і
на глобальному рівнях. Соціальна роль паблік рилейшнз виходить за межі кор-
поративних інтересів. В умовах глобалізації PR входять до концептуальної па-
радигми національних стратегій не лише держав, а й інших агентів глобалізації,
де вони є не тільки одним із компонентів міжнародних впливів та формування
позитивного іміджу, а й важливим чинником їх функціонування у світових гло-
балізаційних процесах.
Теоретичне дослідження феномену міжнародних комунікацій з громадсь-
кістю набуває особливої значущості для України, яка дедалі певніше стверджує
себе у світовому співтоваристві, де глобальні стратегії окремих держав перед-
бачають налагодження зв‘язків з представниками своєї громадськості і в рамках
міжнародних інститутів та організацій, і неурядових міжнародних організацій, і
на регіональному рівні для врегулювання питань, пов’язаних зі створенням
сприятливого середовища функціонування учасників глобального процесу.
Встановлення зв’язків України зі світовою громадськістю сприяє гармонізації
відносин у національному, європейському та глобальному суспільствах.
Глобалізація формує нову складну соціальну систему, яка потребує для
забезпечення корегування негативних і посилення позитивних ефектів глобалі-
зації оптимальних засобів та механізмів, що діють на різних рівнях глобалізації
– локальному, національному, регіональному та глобальному. Одним з
пріоритетних глобальних чинників, без якого неможливе створення глобально-
го суспільства, стає демократизація; „громадське замовлення” на демократію
існує не лише в окремих країнах, а й підтримується міжнародним
співтовариством. Для підвищення рівня соціальної організованості й керова-
ності світовим співтовариством, його розвитку і забезпечення демократичних
форм контролю та зворотного зв’язку в глобальному суспільстві, необхідно,
щоб демократичні принципи переважали як на глобальному, так і на національ-
ному рівнях. У цих умовах особливого значення набуває проблема встановлен-
ня взаєморозуміння та довіри між акторами, які діють на всіх рівнях глобально-
го управління. Одним з інструментів досягнення взаєморозуміння та довіри є
PR-діяльність, без якої сучасна управлінська система фактично не може ефек-
тивно функціонувати.
PR (паблік рилейшнз, піар, зв’язки з громадськістю, комунікації з гро-
мадськістю) – це система теоретичних знань та практики їх застосування, що
відображає ті комунікаційні процеси в суспільстві, які спрямовані на встанов-
лення взаєморозуміння між різними соціально організованими суб’єктами та
громадськістю. Міжнародні паблік рилейшнз – це комунікації, що виходять за
рамки внутрішньосуспільної взаємодії; комунікації окремих суб’єктів глобаль-
ного процесу (національні держави, їх коаліції, міжнародні організації),
пов’язані з міждержавними відносинами; комунікації окремих суб’єктів гло-
бального процесу (неурядові міжнародні організації, транснаціональні корпо-
рації, національні фірми та організації, що виходять на міжнародні ринки), не
пов’язані з міждержавними відносинами; внутрішні комунікації різних гло-
бальних акторів як такі, що опосередковано впливають на глобальні процеси.
Загальна мета міжнародних PR – гармонізація міжнародних відносин та
інформаційне забезпечення глобалізаційних процесів, формування позитивного
іміджу глобалізації, довіри до інституцій глобального управління і підтримки з
боку світової громадськості інтеграційних процесів на всіх рівнях архітектури
світопорядку.
Основні пріоритети PR - забезпечення діяльності окремих глобальних
акторів, зокрема національних держав, міжнародних організацій і транс-
національних корпорацій на національному, регіональному та глобальному
рівнях зумовлені потребою створення позитивного іміджу певної країни
(міжнародної організації чи транснаціональної корпорації), створення позитив-
ного іміджу перших осіб, які уособлюють окремих глобальних акторів, а також
пересічних громадян певної країни, формування громадської думки не лише на
національному рівні (щодо власної держави, її внутрішньої та зовнішньої по-
літики), а й на міжнародному, забезпечення світової громадськості об’єктивною
інформацією про певну країну, міжнародну організацію, ТНК тощо.
PR - діяльність у глобальному середовищі рідко обмежується окремими
технологіями: частіше йдеться про цілісну кампанію – сукупність заходів, які
об’єднані єдиною метою, спрямовані на чітко визначені верстви громадськості
та скоординовані у просторі та часі. Провідне значення серед інших інстру-
ментів міжнародного піару мають медіа рилейшнз, менеджмент новин, подієві
комунікації, Інтернет-комунікації та лобізм. В реалізації технологій міжна-
родних PR дедалі вагомішу роль відіграє цивілізоване лобіювання – вплив на
владні структури інших країн для ухвалення позитивних рішень щодо суб’єкту
лобіювання. Лобізм є не тільки складовою частиною політичної системи, а й
важливим елементом громадянського суспільства. PR - агентства надають
різноманітні послуги у сфері комунікацій з органами влади, зокрема, просуван-
ня якоїсь ідеї в органах державної влади або в транснаціональних структурах,
теоретична розробка і практичне застосування комунікаційних стратегій щодо
зміни рішення і законодавства, сприяння компаніям, державам і зарубіжним ор-
ганізаціям при проведенні комунікацій з органами державної влади власної
країни, а також при проведенні комунікацій з владою інших держав.
Інтегрування у глобальний світ передбачає знаходження поряд з іншими
адекватних інформаційних ресурсів – зокрема, пошуку можливостей реалізації
глобального проекту на національному, регіональному та міжнародному рівнях.
Актуальною для України є проблема розробки власної національної гло-
балізаційної стратегії, яка б: а/ гармонійно об’єднувала активізацію внутрішніх
ресурсів і різнобічних зв’язків зі світовим співтовариством; б/ забезпечувала
максимальне використання можливостей, наданих глобалізацією, і мінімізувала
її негативні наслідки; в/ забезпечуючи її поступове входження в глобальне
суспільство, максимально враховувала б національні інтереси країни. Входження України в глобалізаційний простір потребує не лише розроб-
ки відповідної стратегії адаптації, а й включення в таку стратегію програми PR-
заходів – дій, спрямованих на формування позитивного іміджу глобалізації у
пересічних громадян. Для забезпечення коректування негативних ефектів гло-
балізації і посилення позитивних, поряд з іншими, потрібні інформаційні засо-
би і механізми, що діють на різних рівнях глобалізації. Одним з них може й по-
винна стати послідовна робота з іміджем глобалізації, адаптована до на-
ціональних стратегій глобалізації, яка передбачає регулярні виміри громадської
думки щодо глобальних процесів.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Рольова участь паблік рилейшнз у процесах політичної глобалізації» з дисципліни «Комунікаційна політика в діяльності державного службовця»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит орендованих необоротних активів
. Аудит податку на додану вартість сільськогосподарських товарови...
ВАРТІСТЬ ГРОШЕЙ
Мета аудиту — перевірити правильність визначення податку з реклам...
Оцінка і управління кредитним ризиком


Категорія: Комунікаційна політика в діяльності державного службовця | Додав: koljan (02.10.2011)
Переглядів: 1154 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП