ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Корпоративний імідж: технології формування для максимального росту бізнесу

Интерактивная сторона общения
Интерактивная сторона общения (от слова "интеракция" -
взаимодействие) заключается в организации делового взаимодействия
любого рода: не только заключение сделок, обмен благами, но и собственно
физическую, речевую и другую активность.
Интерактивный аспект коммуникаций тесно связан с социальными
ролями и «сценариями поведения», принятыми в обществе.
Каждый из структурных элементов деловых коммуникаций не только
дополняет остальные, но и является необходимым условием,
обеспечивающим их осуществление.
Без преувеличения можно сказать, что качество деловых коммуникаций
оказывает решающее влияние на эффективность бизнеса, на успешность
проведения бесед, деловых совещаний и переговоров, пресс-конференций,
торгов и презентаций.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Интерактивная сторона общения» з дисципліни «Корпоративний імідж: технології формування для максимального росту бізнесу»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ ВИДІВ КРЕДИТУ
БАНКИ ЯК ПРОВІДНІ СУБ’ЄКТИ ФІНАНСОВОГО ПОСЕРЕДНИЦТВА. ФУНКЦІЇ БАН...
РОЛЬ КРЕДИТУ В РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ
. ВИМОГИ МІЖНАРОДНИХ СТАНДАРТІВ ДО ОКРЕМИХ ЕТАПІВ І ПРОЦЕСІВ СТВО...
Аудит збереження запасів


Категорія: Корпоративний імідж: технології формування для максимального росту бізнесу | Додав: koljan (04.10.2011)
Переглядів: 956 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП