ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Менеджмент » Менеджмент у державних організаціях

Контролінг, його завдання, функції та форми
Одним з основних завдань сучасного управлінського державо-творення є радикальна зміна системи державного управління, що потребує широкомасштабної адміністративної реформи. Вона має на меті перетворити існуючу адміністративну систему об’єктивно обумовлених економічних та соціальних процесів у один з визначальних чинників її прискорення.
Найважливішим напрямком реформи є зміцнення та форму-вання нових фінансово-економічних основ функціонування дер-жавного управління. В цьому відношенні система контролінгу, яка широко втілюється в державній службі Німеччини, заслуго-вує на вивчення та, за можливості, і на застосування окремих її елементів в Україні.
Раніше під контролінгом розуміли сукупність завдань у сфері обліку та фінансів. Пізніше це поняття стали тлумачити ширше: до функцій контролінгу відносили фінансовий контроль і оптимі-зацію використання фінансових коштів і джерел. У теперішній час контролінг можна визначити як систему управління процесом досягнення кінцевих цілей і результатів діяльності.
Той, хто вперше чує слово «контролінг», звичайно ототожнює його з поняттям контролю. Однак ці поняття відмінні. Контро-лінг являє собою спосіб мислення, орієнтований у майбутнє та пов’язаний із процесами. Саме цим контролінг відрізняється від контролю, який спрямований у минуле, на виявлення помилок, відхилень, прорахунків і проблем.
Контролінг — це міжфункціональний інструмент керування, який повинен допомагати керівництву приймати рішення.
Контролінг — це управлінська концепція процесу прийняття рішень, управління за допомогою цілеспрямованого забезпечення інформацією з метою досягнення кінцевих цілей і результатів ді-яльності.
При такій організації управління факти не констатуються, а проводяться консультації з метою досягнення поставлених цілей та запобігання помилок.
В завдання контролінгу входить збір, систематизація, опрацю-вання даних для вироблення рішень. Таким чином, керівник слу-жби контролінгу повинен зводити і аналізувати інформацію, яка надходить до нього. Він повинен впроваджувати систему керів-ництва і контролю, орієнтовану на результати.
Основне завдання контролінгу — дати керівництву інформа-цію, якими новими якісними методами можна досягти поставле-них цілей. Контролінг має своїм завданням координацію системи планування, контролю та інформаційного забезпечення адмініст-ративного менеджменту.
До функцій контролінгу відносяться: сервіс, інформаційне об-слуговування, керування, координація цілей різних рівнів, внут-рішній контроль, прийняття рішень.
Сервісна функція характеризується наданням необхідної ін-формації для управління.
Функція інформаційного обслуговування забезпечується за допомогою систем планування, нормування, обліку і контролю, орієнтованих на досягнення мети, кінцевого результату діяльно-сті організації. Інформація повинна містити нормативні (пла-
нові) і фактичні дані і їх відхилення. Результати повинні аналі-зуватись контролінгом спільно з відповідними адміністратив-ними підрозділами і приводити до реагування на результати цього аналізу і там, де необхідно, вжиття заходів корегування ситуації.
Керуюча функція реалізується при використанні даних аналізу відхилень, величин покриття, загальних результатів діяльності для прийняття тактичних і стратегічних рішень про регулювання діяльності.
Важливою функцією контролінгу є координація цілей різних рівнів, засобів і методів їх реалізації з тим, щоб максимально за-безпечити досягнення кінцевої мети.
Внутрішній контроль або контроль економічної роботи орга-нізації — функція, яка орієнтована на поточні результати діяль-ності, а не на документальну перевірку здійснення управлінських операцій.
Адміністративний контролінг повинен вдосконалювати стра-тегічні та оперативні рішення адміністративного керівництва для досягнення цілей організації.
Ефективний адміністративний контролінг має ґрунтуватись на розрахунку планових витрат. Планування та контроль витрат слід здійснювати окремо по кожному адміністративному підрозділу, відповідальному за витрати.
Стратегічний контролінг дозволяє керівництву формулювати та перевіряти цілі на довгостроковий період для адміністратив-них підрозділів. Він прискорює стратегічне планування, яке орієнтоване на довгострокові обрії і охоплює, як правило, період міні-мум чотири роки. Вони являють собою прогнози, що уточнюються по закінченні визначених тимчасових інтервалів. У стратегічних планах вище керівництво визначає цілі, які воно збирається досягти в далекому майбутньому.
Оперативний контролінг допомагає адміністративному керів-ництву при короткостроковому управлінні. Він забезпечує інформацією та методами, які дозволяють здійснювати поточну пере-вірку економічності та працездатності адміністрації.
Оперативне планування, як правило, охоплює один господар-ський (звітний) рік. На його основі визначаються оперативні цілі і заходи для забезпечення його ефективності.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Контролінг, його завдання, функції та форми» з дисципліни «Менеджмент у державних організаціях»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Ризики, властиві банківським інвестиціям
Інструменти забезпечення повернення банківських кредитів
Аудит амортизації необоротних активів
Держава як суб’єкт інвестування
ISDN в Україні


Категорія: Менеджмент у державних організаціях | Додав: koljan (13.06.2011)
Переглядів: 1147 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП