ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Правові та юридичні науки » Місцеве самоврядування: світовий та український досвід

ФЕДЕРАТИВНА РЕСПУБЛІКА НІМЕЧЧИНА, КОНСТИТУЦІЙНІ ЗАСАДИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
Федеративна Республіка Німеччина — країна з розвиненою демократичною структурою влади і широким місцевим самоврядуванням. Сьогодні правовий статус органів місцевого самоврядування, порядок їх утворення та функціонування визначається в першу чергу конституціями та законодавством окремих земель. Як наслідок, структура цих органів і їх компетенція суттєво відрізняється в різних землях Німеччини. Проте спільним є їх демократизм утворення, автономність у своїй діяльності та відповідальність за стан справ у своїй громаді. Адже це випливає з норм статті 28 федеральної Конституції Німеччини.
"Стаття 28. (1) Конституційний устрій земель повинен відповідати основним принципам республіканської, демократичної та соціальної правової держави в дусі цього Основного Закону. В землях, округах та общинах народ має мати представництво, утворене загальними, прямими, вільними, рівними та таємними виборами. В общинах виборний представницький орган може бути замінений загальними общинними зборами.
(2) Общинам має бути надано право вирішувати в рамках закону під свою відповідальність всі питання місцевої громади. Спілки общин також користуються правом самоуправління в межах їхніх завдань, встановлених законом.
(3) федерація гарантує відповідність конституційного устрою земель основним правам і постановам частин 1 і 2."
Крім того, дуже важливим елементом не просто існування общин взагалі, що гарантується статтею 28, а можливістю общин виконувати покладені на них завдання щодо забезпечення необхідних послуг населенню, Конституція гарантує їх фінансову спроможність і зобов'язує державу забезпечувати необхідними ресурсами бідні общини, а також всі общини в разі надання їм додаткових завдань.
Так, статті 106 та 107, які регулюють питання податків та фінансів, конституційне закріплюють за общинами певні фінансові ресурси.
"Стаття 106. (5) Общини одержують частину надходжень від подоходного податку, яка повинна резервуватися землями за общинами
113
на основі платежів, які вносяться мешканцями цих общин як подоходний податок. Порядок застосування регулюється федеральним законом, котрий потребує затвердження Бундесратом.
(6) Доходи за реальними податками належать общинам; доходи за місцевими податками на споживання і на предмети розкоші належать общинам або у випадках, передбачених законодавством землі, — об'єднанням общин. У рамках закону общинам надається право встановлювати порядок збирання податків. Якщо земля не має у своєму складі общин, то доходи за реальними податками та місцевими податками на споживання і предмети розкоші належать землі.
(7) Общини та об'єднання общин спільно одержують визначений законодавством землі відсоток від загальної суми податків, що надходять на користь землі. В інших випадках законодавство землі визначає, чи направляються і якою мірою доходи від земельних податків на потреби общин (об'єднань общин).
(8) Якщо федерація запроваджує в окремих землях чи общинах (об'єднаннях общин) особливі інститути, існування і діяльність яких потребує безпосереднього збільшення затрат чи скорочення доходів для цих земель чи общин, то федерація забезпечує їх необхідною компенсацією, якщо землі чи общини не можуть нести такі видатки.
Стаття 107. (2) Закон гарантує, що різниця у фінансових можливостях поміж землями буде компенсуватися достатньою мірою; при цьому повинні враховуватися фінансові можливості та потреби общин (чи об'єднань общин). Умови одержання подібної компенсації для земель і умови її використання землями, як і критерії визначення розмірів компенсації, повинні бути встановлені законом. Закон може встановити, що федерація надасть свою власну допомогу економічно слаборозвинутим землям, призначену для додаткового покриття їхніх загальних фінансових потреб (додаткові асигнування)."
Як видно із наведених витягів, німецька Конституція передбачає лише кілька фундаментальних норм, які, проте, є цілком достатніми для їх наступного розвитку в законодавстві з гарантією закріпленння в спеціальних законах прав і можливостей органів місцевого самоврядування.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «ФЕДЕРАТИВНА РЕСПУБЛІКА НІМЕЧЧИНА, КОНСТИТУЦІЙНІ ЗАСАДИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ» з дисципліни «Місцеве самоврядування: світовий та український досвід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕКТУ
Спростована теорія Ейнштейна
ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ
Статті формування власного капіталу
Склад – найменша вимовна одиниця


Категорія: Місцеве самоврядування: світовий та український досвід | Додав: koljan (31.05.2011)
Переглядів: 909 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП