ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Правові та юридичні науки » Нотаріат в Україні

Організація діяльності державних нотаріальних архівів
Відповідно до статті 23 Закону України «Про нотаріат» державні нотаріальні архіви засновуються в обласних центрах, містах Києві, Сімферополі та Севастополі для тимчасового (до 75 років) централізованого зберігання нотаріальних документів. Державні нотаріальні архіви мають на меті зберігання, використання нотаріальних документів, передачі їх у відповідний державний архів, надання методичної та практичної допомоги фондоутворювачам у вдосконаленні роботи з документами.
Фондоутворювачами архівів є державні нотаріальні контори, приватні нотаріуси, посадові особи виконавчих комітетів сільських, селищних, міських рад народних депутатів, які вчиняють нотаріальні дії, та посадові особи, які посвідчують заповіти і довіреності, прирівнювані до нотаріально посвідчених.
Питання організації діяльності та компетенція державного нотаріального архіву визначаються положенням про нього, що затверджується Міністерством юстиції України за погодженням з Головним архівним управлінням при Кабінеті Міністрів України.
Архіви створюються і ліквідуються Міністерством юстиції України. Мережа і штати архівів затверджуються Міністерством юстиції Республіки Крим, управліннями юстиції обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій в межах встановленої для них штатної чисельності та фонду заробітної плати. Державний нотаріальний архів очолює завідуючий, який призначається на посаду і звільняється з неї управлінням юстиції Ради Міністрів Республіки Крим, обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації. Завідуючим архівом може бути особа, яка відповідає вимогам статті 3 Закону України «Про нотаріат».
Архів є юридичною особою, має печатку із зображенням Державного герба України та своїм найменуванням.

Основними завданнями архіву є:
• комплектування документами;
• забезпечення збереження та використання документів, що знаходяться на зберіганні;
• створення і вдосконалення науково-довідкового апарату до документів;
• підготовка та своєчасна передача документів на зберігання до відповідного державного архіву з додержанням правил і вимог Головного архівного управління при Кабінеті Міністрів України;
• підготовка та здійснення заходів щодо підвищення кваліфікації нотаріусів з питань, які входять до компетенції архіву.
Архів відповідно до покладених на нього завдань здійснює такі основні функції:
• складає графіки приймання документів від фондоутворювачів;
• на підставі графіків здійснює приймання документів, передбачених цим Положенням, не пізніше 2-х років після закінчення 10-річного строку їх зберігання у фондоутворювачів;

• забезпечує збереження документів, регулярно проводить перевірки наявності та фізичного стану справ;
• складає науково-довідковий апарат до документів, що зберігаються в архіві;

• проводить експертизу цінності документів, які знаходяться в архіві, що надає методичну допомогу експертним комісіям Міністерства юстиції Республіки Крим, управлінь юстиції обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у проведенні експертизи цінності документів;
• здійснює контроль за зберіганням документів у фондоутворювачів, надає їм методичну і практичну допомогу з упорядкування документів та підготовки їх до здачі в архів;
• передає у встановленому порядку на державне зберігання документи та науково-довідковий апарат до них;
• веде статистичну звітність за встановленими формами;
• видає дублікати і засвідчує вірність копій і виписок з документів, які зберігаються в справах архіву, з додержанням вимог статті 8 Закону України «Про нотаріат»;
• веде облік документів, переданих на запити органів, передбачених згаданим Законом;
• веде прийом громадян з питань, що входять до компетенції архіву;
• здійснює реєстрацію заповітів, прирівнюваних до нотаріально посвідчених, веде алфавітні книги їх обліку.
Завідуючий архівом:
• організовує діяльність архіву та несе персональну відповідальність за виконанням покладених на нього завдань і функцій;
• розподіляє функціональні обов'язки між працівниками архіву;
• видає в межах своєї компетенції накази;
• представляє архів у всіх установах і організаціях;
• організує і бере участь у проведенні нарад, семінарів та інших заходів з підвищення кваліфікації нотаріусів з питань, які входять до компетенції державного нотаріального архіву.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Організація діяльності державних нотаріальних архівів» з дисципліни «Нотаріат в Україні»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Стандартизація в галузі безпеки телекомунікаційних систем
Аудит звітності з податку з власників транспортних засобів та інш...
Держава як суб’єкт інвестування
Аудит визнання, збереження і технічного стану необоротних активів
Послідовність аудиту нематеріальних активів


Категорія: Нотаріат в Україні | Додав: koljan (11.05.2011)
Переглядів: 1981 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП