ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічні теми » Автоматизація оперативного обліку та контролю міжнародних економічних операцій

ОПЕРАТИВНИЙ ОБЛІК ЗА ОПЕРАЦІЯМИ З ІМПОРТУ
Як і в попередньому параграфі наведемо приклад відповідного контракту (імпорт в Україну) з метою заповнення Регістраційної картки оперативного обліку та контролю.
ДОГОВІР №45
купівлі—продажу
м. Афіни, Греція «01» квітня 2001 р.
ПРОДАВЕЦЬ: Товариство з обмеженою відповідальністю «Будіаку-тіс», м. Афіни, Греція,
в особі Паніоніса Омара, що діє на підставі статуту свого підприєм-ства,
з одного боку, і
ПОКУПЕЦЬ: Акціонерне товариство закритого типу «Укрімпорт-торг», м. Київ, Україна,
в особі Петра Миколайовича Колонського, що діє на підставі стату-ту свого підприємства,
з іншого боку,
уклали даний Договір про таке:
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. ПРОДАВЕЦЬ зобов’язується поставити та передати у власність (повне господарське відання) ПОКУПЦЯ товар, а ПОКУПЕЦЬ зо-бов’язується прийняти товар та оплатити його на умовах даного Дого-вору.
1.2. Найменування товару: оливки без кісточок.
1.3. Виготовлювач товару: «Будіакутіс Ltd».
1.4. Місцезнаходження товару: м. Афіни, Греція.
1.5. Документи на товар, які ПРОДАВЕЦЬ повинен передати ПОКУПЦЮ:
 сертифікат якості товару;
 сертифікат походження товару;
 пакувальна довідка;
 сертифікат кількості товару;
 фітосанітарний сертифікат;
 інвойс.
2. КІЛЬКІСТЬ
2.1. Одиниця виміру кількості товару: тонни.
2.2. Загальна кількість товару: 90 (дев’яносто) тонн.
3. АСОРТИМЕНТ
3.1. Груповий асортимент товару, що постачається:
1. Оливки без кісточок без начинки в кількості 20 (двадцять) тонн.
2. Оливки без кісточок з начинкою в кількості 70 (сімдесят) тонн.
3.2. Розгорнутий асортимент товару, що постачається, визначається в Додатку № 1 до даного Договору.
4. ЯКІСТЬ
4.1. Якість товару, що постачається ПРОДАВЦЕМ, має відповідати сертифікату якості виготовлювача.
4.2. Підтвердженням якості з боку ПРОДАВЦЯ є сертифікат якості, наданий виробником.
4.3. Гарантійний термін придатності (зберігання): з моменту отри-мання товару — 1 (один) рік.
4.4. Термін усунення недоліків або заміни товару в межах гарантій-ного строку 1 (один) місяць з моменту виявлення дефектів.
5. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАЧАННЯ
5.1. Товар має бути повністю поставлений ПОКУПЦЮ протягом від 60 (шістдесяти) до 90 (дев’яноста) робочих днів з моменту укладання даного Договору.
5.2. ПРОДАВЕЦЬ має право на дострокову поставку товару з обов’язковим повідомленням ПОКУПЦЯ про це в термін 2 (два) робо-чих днів з моменту відвантаження товару.
6. ЦІНА
6.1. Ціна за одиницю товару: 2000 (дві тисячі) французьких франків.
6.2. Загальна ціна за даним Договором: 180000 (сто вісімдесят ти-сяч) французьких франків.
6.3. За скорочення строків поставки більш як на 15 (п’ятнадцять) робочих днів ПОКУПЕЦЬ здійснює ПРОДАВЦЮ доплату в розмірі 5% (п’яти відсотків) від суми достроково поставленої кількості товару.
6.4. Ціни за даним Договором зазначені без урахування податку на додану вартість.
7. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
7.1. Оплата в розмірі 10% (десять відсотків) від ціни договору має бути перерахована ПРОДАВЦЮ протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту прибуття товару в морський порт м. Одеса (Україна).
7.2. Остаточний термін оплати товару становить 14 (чотирнадцять) банківських днів з моменту оформлення ввізної вантажної митної де-кларації.
7.3. Порядок оплати: по міжбанківській системі SWIFT.
7.4. Вид розрахунків: безготівковий.
7.5. Форма розрахунків: на 10% (десять відсотків) простий банківсь-кий переказ, на решту 90% (дев’яносто відсотків) документарне інкасо на підставі виставленого інкасового доручення ПРОДАВЦЕМ.
7.6. ПОКУПЕЦЬ повинен повідомити ПРОДАВЦЯ про платіж у термін 2 (два) банківських днів з моменту здійснення фактичного перерахування валютних коштів шляхом факсимільного повідомлення з пересилання ви-писки з позначкою уповноваженого банку про здійснення платежу.
7.7. Доплата за п. 6.3 даного Договору виплачується в такому само-му порядку‚ що й друга сума платежу (згідно з виставленою сумою в документарному інкасовому дорученні окремим рядком).
8. УМОВИ ПОСТАВКИ
8.1. Поставка здійснюється на умовах: CIF (вартість, страхування, фрахт) морський порт м. Одеса, Україна.
8.2. Перехід права власності на товар відбувається в момент: CIF морський порт м. Одеса, Україна.
8.3. Перехід ризиків на товар відбувається в момент: CIF морський порт м. Одеса, Україна.
9. ПУНКТ ПОСТАВКИ
9.1. Пунктом поставки товару за даним Договором є: морський порт м. Одеса, Україна.
10. ТАРА ТА ПАКУВАННЯ
10.1. Товар має бути затарений і упакований ПРОДАВЦЕМ таким чином, щоб виключити псування та/або знищення його на період по-ставки до прийняття товару ПОКУПЦЕМ.
10.2. Товар має бути запакований таким чином: картонні ящики ва-гою по 5 кг (п’ять кілограмів).
10.3. Товар має бути затарений таким чином: у контейнерах для морських перевезень.
10.4. Вартість тари не входить до ціни товару.
10.5. Порядок та строки повернення тари: протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту розвантаження в морському порту м. Одеса, Україна.
10.6. Умови розрахунків при поверненні тари: не проводяться.
10.7. У разі неповернення тари сплачується її повна вартість.
11. МАРКУВАННЯ
11.1. Товар повинен бути промаркований таким чином:
 отримувач товару,
 постачальник товару,
 вага брутто,
 вага нетто,
 вологість,
 температура зберігання (перевезення),
 «верх»
 кількість упаковок,
 найменування товару.
12. ВІДВАНТАЖЕННЯ ТА ТРАНСПОРТУВАННЯ
12.1. Пункт відвантаження: морський порт м. Афіни, Греція.
12.2. Терміни відвантаження: протягом 7 (семи) робочих днів з мо-менту отримання письмового повідомлення ПОКУПЦЯ про готовність прийняття товару в морському порту м. Одеса, Україна.
12.3. Вид транспорту: морський.
12.4. Мінімальною нормою відвантаження морським транспортом є контейнер для морських перевезень.
12.5. Особливості відвантаження: —.
12.6. ПРОДАВЕЦЬ повинен повідомити ПОКУПЦЯ про відванта-ження в термін 2 (два) робочих дні з моменту виходу морського судна з порту м. Афіни, Греція шляхом факсимільного повідомлення.
У повідомленні зазначаються: дата відвантаження, номер накладної, назва судна, номер і дата договору, найменування та кількість товару.
13. ПЕРЕДАЧА ТОВАРУ
13.1. Передача (приймання-здавання) товару здійснюється в пункті поставки.
13.2. Приймання товару за кількістю та якістю здійснюється Сторо-нами в порядку, що визначається чинним законодавством.
13.3. Отримавши товар, ПОКУПЕЦЬ повинен повідомленням по факсимільному зв’язку підтвердити отримання товару протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту розвантаження морського судна.
14. ТЕРМІН ДІЇ ДАНОГО ДОГОВОРУ
14.1. Даний Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до моменту остаточного виконання Сторонами усіх пе-редбачених умов та зобов’язань.
15. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
15.1. За порушення умов даного Договору винна сторона відшкодо-вує спричинені цим збитки, у тому числі неотриманий прибуток у по-рядку, передбаченому чинним законодавством.
15.2. ПОКУПЕЦЬ за даним Договором несе таку відповідальність:
за несвоєчасну сплату коштів штрафна неустойка в розмірі 0,5% (нуль цілих п’ять десятих відсотка) від суми належного платежу.
15.3. ПРОДАВЕЦЬ за даним Договором несе таку відповідальність:
за несвоєчасну поставку товару штрафна неустойка в розмірі 0,5% (нуль цілих п’ять десятих відсотка) від суми непоставленого (недопо-ставленого) товару.
15.4. За односторонню необґрунтовану відмову від виконання своїх зобов’язань у період дії даного Договору винна сторона сплачує штраф у розмірі 10.000 (десять тисяч) французьких франків.
15.5. За порушення термінів повернення зворотної тари за умовами даного Договору винна сторона несе таку відповідальність: штраф у подвійному розмірі від вартості зворотної тари.
16. РОЗВ’ЯЗАННЯ СПОРІВ
16.1. Усі спори між Сторонами, з яких не було досягнуто згоди, розв’язуються відповідно до законодавства України в Арбітражному суді або Міжнародному морському суді).
16.2. Сторони визначають, що всі можливі претензії за даним Дого-вором мають бути розглянуті Сторонами протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту отримання претензії.
17. ЗМІНА УМОВ ДАНОГО ДОГОВОРУ
17.1. Умови даного Договору можуть бути змінені за взаємною зго-дою сторін з обов’язковим складанням письмового документа.
17.2. Жодна зі сторін не може передавати свої права за даним Дого-вором третій стороні без письмової згоди іншої Сторони.
18. УМОВИ УЗГОДЖЕННЯ ЗВ’ЯЗКУ МІЖ СТОРОНАМИ
Повноважними представниками Сторін за даним Договором є:
ПРОДАВЕЦЬ: Лопудавіцус Шаям Акай, телефон 45454545.
ПОКУПЕЦЬ: Куденко Олексій Віталійович, телефон 3091989.
19. ІНШІ УМОВИ
19.1. Даний Договір укладено у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної зі Сторін.
19.2. У випадках, не передбачених даним Договором, Сторони ке-руються чинним цивільним законодавством.
19.3. Після підписання даного Договору всі попередні переговори за ним, листування, попередні угоди та протоколи про наміри з питань, що так чи інакше стосуються даного Договору, втрачають юридичну силу.
19.4. Сторони зобов’язуються при виконанні даного Договору не обмежувати співпрацю лише дотриманням вимог, що містяться в дано-му Договорі, підтримувати ділові контакти та вживати всіх необхідних заходів для забезпечення ефективності та розвитку їх комерційних зв’язків.
20. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, БАНКІВСЬКІ
ТА ВІДВАНТАЖУВАЛЬНІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН
НА МОМЕНТ УКЛАДЕННЯ ДАНОГО ДОГОВОРУ
20.1. ПОКУПЕЦЬ:
Поштова адреса та індекс: 02148, Україна, м. Київ, вул. Шамрила, 66, офіс 5.
Телефон 232323, телетайп ДНІПРО-8934, факс 232345.
Розрахунковий рахунок №0014267965 в АКБ Перший український міжнародний банк,
МФО 322011, КОД 978566784567.
Відвантажувальні реквізити із зазначенням кодів:
1. Для контейнерів: К-7845567.
2. Для відправлення морським транспортом: ДМ-678458.
20.2. ПРОДАВЕЦЬ:
Поштова адреса та індекс: 05432, Греція, м. Афіни, вул. А. Онасіса, 467.
Телефон 23890567, телетайп ______________, факс 373345897.
Розрахунковий рахунок №8573890757 в Аполоексімбанку,
МФО ___________________, КОД 238645238.
Відвантажувальні реквізити із зазначенням кодів:
1. Для контейнерів: FWE-34786578.
2. Для відправлення морським транспортом: 4TY-62349.
21. ДОДАТКИ ДО ДАНОГО ДОГОВОРУ
1. Додаток № 1 на 1(одній) сторінці.
2. Додаток до даного Договору становить його невід’ємну частину.
Асортимент товару: оливки з начинкою:
 оливки з начинкою «креветки» — 20 (двадцять) тонн
 оливки з начинкою «анчоус» — 10 (десять) тонн
 оливки з начинкою «перець гіркий червоний» — 20 (двадцять) тонн
 оливки з начинкою «горіх грецький» — 20 (двадцять) тонн.
ПОКУПЕЦЬ ПРОДАВЕЦЬ
________________________ ______________________
М.П. М.П.
Далі на підставі даних контракту заповнюється картка (рис. 3.3).
РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА
оперативного обліку та контролю
Реєстраційний № І — 3947869786
Дата відкриття 04.04.2001
Дата
внесення змін Рядок Підстава Попередні дані


рядка Показник Оперативно-
облікові дані Оперативно-контрольні дані
00-01 Номер контракту 45
00-02 Дата контракту 01.04.2001
00-03 Країна укладання контра-кту Греція
00-04 Місто укладання контракту Афіни
01-01 Повне найменування кон-трагента Т.О.В. «Будіакутіс»
01-02 Країна реєстрації підпри-ємства контрагента Республіка Греція
01-03 Найменування визначаль-них установчих докумен-тів, якими керується конт-рагент при укладанні контракту Статут
01-04 Визначена особа для укладання контракту Паніоніс Омар
02-01 Описання предмета конт-ракту Оливки без кісточок
02-02 Виготовлювач товару Будіакутіс Ltd
02-03 Місцезнаходження товару м. Афіни, Греція
02-04 Товаросупроводжувальні документи Сертифікат якості товару
Сертифікат походження товару
Пакувальна довідка
Сертифікат кількості товару
Фітосанітарний сер-тифікат
Інвойс
Продовження картки
Дата
внесення змін Рядок Підстава Попередні дані
03-01 Кількість товару 90
03-02 Одиниця виміру кількості товару Тонни
04-01 Асортимент товару Оливки без кісточок і без начинки — 20 т
Оливки без кісточок з начинкою — 70 т, з них:
 начинка «кревет-ки» — 20 т,
 начинка «анчоус» — 10 т,
 начинка «перець гіркий червоний» — 20 т
 начинка «горіх грецький» — 20 т
05-01 Якість товару Відповідно до серти-фіката якості вигото-влювача
05-02 Гарантійний термін при-датності (зберігання) то-вару 1 рік з моменту отримання товару
05-03 Термін усунення недоліків або заміни товару (в ме-жах гарантійного терміну) 1 місяць
06-01 Термін постачання Від 60 до 90 робочих днів з моменту під-писання угоди
06-02 Дострокове постачання Можливе, за умови обов’язкового повідомлення про це покупця протягом 2 робочих днів з моменту відвантаження товару
07-01 Ціна за одиницю товару 2000 французьких франків
07-02 Загальна вартість контракту 180 000 французьких франків
Продовження картки
Дата
внесення змін Рядок Підстава Попередні дані
07-03 Доплати За скорочення термі-ну поставки більш як на 15 робочих днів доплата 5% від дост-роково поставленої суми товару
07-04 Податок на додану вар-тість Ціни за даним дого-вором з урахуванням ПДВ
08-01 Розрахунки 10% вартості товару сплачується протя-гом 3 банківських днів з моменту при-буття товару в мор-ський порт Одеса (Україна);
90% — документарне інкасо на підставі ви-ставленого продав-цем інкасового дору-чення
08-02 Кінцевий термін оплати товару 14 банківських днів з моменту оформлення ввізної вантажної митної декларації
08-03 Порядок оплати Міжбанківська сис-тема SWIFT
08-04 Вид розрахунків Безготівковий
08-05 Повідомлення про платежі Виписка з відміткою уповноваженого бан-ку, факсимільним зв’язком протягом 2 банківських днів з моменту фактичного перерахування валю-тних коштів
08-06 Доплати Документарне інкасо відповідно до виста-влених рахунків та умов контракту
Продовження картки
Дата
внесення змін Рядок Підстава Попередні дані
09-01 Умови поставки CIF морський порт Одеса, Україна
09-02 Перехід права власності на товар CIF морський порт Одеса, Україна
09-03 Перехід ризиків на товар CIF морський порт Одеса, Україна
10-01 Пункт поставки товару Морський порт Оде-са, Україна
11-01 Пакування Картонні ящики по 5 кг
11-02 Тара Металеві контейнери для морських переве-зень
11-03 Вартість тари Не входить у ціну товару
11-04 Повернення тари продав-цю Протягом 10 робочих днів з моменту роз-вантаження в морському порту Одеса (Україна)
11-05 За умови неповернення тари Сплачується її повна вартість
12-01 Маркування товару (на контейнерах) Отримувач товару
Постачальник товару
Вага брутто
Вага нетто
Вологість
Температура збері-гання та перевезення
«Верх»
Кількість упаковок
Найменування товару
13-01 Пункт відвантаження Морський порт Афі-ни, Греція
13-02 Термін відвантаження 7 робочих днів з моме-нту отримання повід-омлення про готов-ність прийняття товару
Продовження картки
Дата
внесення змін Рядок Підстава Попередні дані
13-03 Вид транспорту Морський
13-04 Мінімальна норма відвантаження 1 морський контей-нер
13-05 Повідомлення про відван-таження Факс протягом 2 ро-бочих днів з моменту виходу морського судна з порту Афіни, Греція
13-06 Інформація повідомлення Дата відвантаження,
Номер накладної,
Назва судна,
Номер та дата дого-вору,
Найменування та кі-лькість товару
14-01 Передача товару У пункті поставки (Одеса)
14-02 Повідомлення про отри-мання товару Факсом протягом 3 робочих днів з моме-нту розвантаження морського судна
15-01 Термін дії договору З моменту підписан-ня до моменту пов-ного виконання своїх зобов’язань контра-гентами
16-01 Відповідальність покупця За несвоєчасну спла-ту коштів штраф 0,5% від суми нале-жного платежу
16-02 Відповідальність продавця За несвоєчасну по-ставку товару штраф 0,5% від суми непо-ставленого (недопо-ставленого) товару
16-03 Штраф за односторонню відмову від виконання своїх зобов’язань 10000 французьких франків
Закінчення картки
Дата
внесення змін Рядок Підстава Попередні дані
16-04 Штраф за порушення тер-мінів повернення зворот-ної тари Подвійний розмір вартості тари
17-01 Вирішення спорів Відповідно до зако-нодавства України в Арбітражному суді або Міжнародному морському суді
17-02 Термін розгляду претензій 14 робочих днів з моменту отримання претензії
18-01 Зміна умов договору За письмовою згодою сторін
18-02 Передача прав третій сто-роні За письмовою згодою сторін
19-01 Повноважний представник Продавця Лопудавіцус Шаям Акай, тел. 45454545
20-01 Поштова адреса та індекс 05432, Греція, м. Афіни, вул. А. Онасіса, 467
20-02 Телефон 23890567
20-03 Телетайп —
20-04 Факс 373345897
20-05 Розрахунковий рахунок № 8573890757 в Аполоексімбанку, КОД 238645238
20-06 Відвантажувальні реквізи-ти із зазначенням кодів Для контейнерів: FWE-34786578.
Для відправлення морським транспор-том: 4TY-62349.
Рис. 3.3. Приклад заповнення
Реєстраційної картки оперативного обліку
та контролю інформацією про контракт з імпорту
Після заповнення «картки» первинною інформацією про між-народний економічний контракт з імпорту оператор, у міру над-ходження до нього інформації, веде оперативний облік та конт-роль, роблячи записи у відповідних рядках колонок «Оперативно-облікові дані» та «Оперативно-контрольні дані».
При здійсненні операцій з імпорту суб’єктами господарюван-ня України ми можемо вивести основні етапи роботи, які в тій чи іншій мірі стосуються:
1. Оподаткування:
 визначення митної вартості та сплата сум ввізного мита, митного збору, податку на додану вартість, акцизного збору;
 правильне віднесення витрат на сплату податків.
2. Документальне оформлення:
 оформлення митної документації на ввезення імпортної продукції;
 нарахування, оформлення та сплата сум мита, митного збо-ру, податку на додану вартість, акцизного збору;
 оформлення прийняття імпортної продукції;
 оформлення перевезення та страхування,
 визначення собівартості.
3. Облік господарських операцій з імпорту:
 облік митної вартості імпортної продукції;
 облік податків, зборів та платежів;
 облік і контроль під час зберігання продукції;
 облік транспортних та інших витрат;
 облік розрахункових операцій;
 облік зворотного повернення (імпорту) тощо.
Знаючи етапи та черговість їх виконання (залежно від умов Інкотермс), необхідно вказати на основні завдання щодо опера-тивного обліку та контролю за операціями з імпорту. До них на-лежать:
1. Облік вартості підготовки товару та пакування в експортера.
2. Облік вартості навантаження товару на транспортний засіб (неосновний).
3. Облік вартості доставки товару до основного перевізника.
4. Облік вартості перевантаження товару на транспортний за-сіб основного перевізника.
5. Облік вартості перевантаження товару на транспортний за-сіб з транспорту основного перевізника.
6. Облік суми митного збору за митне оформлення вантажу при ввезенні товарів.
7. Облік суми мита за митне оформлення вантажу при ввезенні товарів.
8. Облік суми акцизного збору при ввезенні товарів.
9. Облік суми податку на додану вартість при ввезенні то-
варів.
10. Облік суми страхування вантажу при перевезенні.
11. Облік сум за перевезення.
12. Облік сум за навантаження, перевантаження, розванта-
ження.
13. Облік щодо виконання розрахункової частини контракту.
14. Попереднє визначення, облік можливої курсової різниці від операційної діяльності.
15. Попереднє визначення доходу від реалізації міжнародної економічної операції тощо.
У міру виконання певних етапів контракту будуть надходити дані до конкретних підрозділів підприємства. Головне завдання документообігу полягає в тому, щоб всі документи та інформація щодо ходу виконання цього конкретного контракту надходили виключно до уповноваженої особи, яка безпосередньо займається контролем та виконанням умов контракту. Далі саме ця особа пе-редає дані до оператора, який формує комп’ютерну базу даних за цим контрактом. Тобто оператор у міру надходження будь-якої інформації заносить її у відповідні розділи картки оперативного обліку та контролю.
Так, у нашому прикладі черговість заповнення картки даними буде відповідати порядку виконання конкретних етапів.
Факт виконання кожного етапу відповідно фіксується та до-кументується. Таке фіксування та документування супроводжу-ється занесенням даних до комп’ютерної мережі. Таким чином, можна буде знати в кожний конкретний момент, що фактично здійснено (або не здійснено та з яких саме причин) за умовами даного контракту.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «ОПЕРАТИВНИЙ ОБЛІК ЗА ОПЕРАЦІЯМИ З ІМПОРТУ» з дисципліни «Автоматизація оперативного обліку та контролю міжнародних економічних операцій»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Вартість власного капіталу
Посередництво комерційних банків при операціях з іноземною валюто...
Поняття ISDN
ЕКОНОМІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ НАСЛІДКИ ІНФЛЯЦІЇ
Коперник и Птолемей


Категорія: Автоматизація оперативного обліку та контролю міжнародних економічних операцій | Додав: koljan (28.02.2011)
Переглядів: 1374 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП