ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Міжнародні відносини » Європейський Союз: політика, економіка, право

Коротка історія становлення політики ЄС у галузі захисту прав споживача
Ідея про надання підтримки споживачеві та захист його інтересів вперше з'явилася на Паризькій зустрічі керівників держав і урядів 1972 p., а вже 1973 р. в Комісії ЄС було створено відділ із захисту навколишнього середовища та захисту прав споживача, який згодом реорганізували, і з 1989 р. існує окремий відділ захисту прав споживача. У 1973 р. Комісія вперше скликала консультаційну раду з проблем споживача, що складалася з 39 представників. Комісія двома своїми програмами (1975 і 1981 pp.) встановила каталог прав споживача і висунула вимогу внесення п'яти основних прав споживача в європейське право. Отож, основними є:
1. право на охорону здоров'я і безпеки;
2. право на охорону економічних інтересів;
3. право на відшкодування збитків;
4. право на інформацію та освіту;
5. право на судовий процес.
Такий підхід базується на розумінні того, що одним з основних завдань виробництва та економічних інтересів є задоволення інтересів споживача.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Коротка історія становлення політики ЄС у галузі захисту прав споживача» з дисципліни «Європейський Союз: політика, економіка, право»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит вибуття тварин
Технічні засоби захисту інформації
Індекс прибутковості
WiMAX vs UMTS: послесловие (продолжение статьи: "3G… 4G… Кто...
Методи оцінки реальних інвестиційних проектів


Категорія: Європейський Союз: політика, економіка, право | Додав: koljan (02.06.2013)
Переглядів: 476 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП