ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Міжнародні відносини » Європейський Союз: політика, економіка, право

Штаб-квартира, мови та символи ЄС
Штаб-квартира розташована в Брюсселі, тут же розташовані Рада ЄС і Європейська комісія. Інші інституції розташовані в різних містах: Парламент - у Страсбурзі, його Секретаріат - у Люксембурзі. Пленарні сесії Парламенту відбуваються у Страсбурзі і Брюсселі, його Комісії засідають у Брюсселі. Штаб-квартирою Європейського Суду і Палати аудиторів є Люксембург.
Офіційними мовами ЄС є мови всіх країн-членів. Зараз їх 11: англійська, голландська, грецька, данська, іспанська, італійська, німецька, потругальська, фінська, французька та шведська. Кожен офіційний документ мусить бути перекладений на всі ці мови. Багатомовний переклад забезпечений також під час засідань Парламенту (пленарних і в комісіях), а також інших інституцій. Робочими мовами Комісії є англійська і французька.
ЄС має свої символи: прапор, гімн і паспорт. Певне символічне значення має громадянство ЄС.
Прапор - 12 золотих зірок, розташованих по колу на синьому тлі. Прийнятий 1986 p., коли до складу ЄЕС входило 12 країн. Однак кількість зірок не мала нічого спільного з кількістю країн. Це був випадковий збіг. ЄЕС прийняла прапор Ради Європи, яким користувалась
40
вже від 1955 р. Кількість зірок з того часу є незмінною і становить 12. Це швидше символ досконалості, гармонії і повноти на зразок 12 годин, 12 місяців, 12 знаків Зодіаку, 12 апостолів тощо.
Гімн ЄС, як і прапор, був перейнятий від Ради Європи. Ним є музичне аранжування прелюдії «Оди радості» з IX симфонії Людвіка Ван Бетховена, у виконанні симфонічного оркестру під керівництвом Герберта фон Караяна.
Європейські паспорти почали запроваджуватися 1985 р. Вони мають таку ж чинність, як ідентифікаційні документи, видані державами.
Символи ЄС виконують дві функції: ідентифікують ЄС як союз держав і народів на міжнародній арені та засвідчуюють приналежність до ЄС, а також сприяють формуванню європейської ідентичності й формують почуття причетності до міжнародної спільноти.
Процес прийняття рішень, найважливіших юридичних документів у ЄС є досить складним. Його правові засади регулюються законодавством ЄС. Залежно від справи, яка має бути врегульована, використовуються різні процедури прийняття рішень.
Загалом у процесі прийняття рішення беруть участь Європейська Комісія, Рада ЄС, Європейський Парламент, а також дорадчі органи, такі як Економічний і соціальний комітет, а також Комітет регіонів.
Комісія, яка має право ініціативи, відповідає за підготовчу роботу. Європарламент вивчає громадську думку згідно з пропозиціями, з урахуванням позицій політичних сил і висловлює свою думку у формі резолюцій. Рада і Парламент можуть апелювати до Комісії з приводу внесення пропозицій і впливати на її право пропозицій законодавчої бази шляхом відповідних ініціатив цих двох інститутів. Хоча на даний момент кінцеве рішення все ще залишається за Радою як основним законодавцем, за Парламентом частково закріплена роль спільного законодавця відповідно до Договору про ЄС (процедура співрішен-ня). Рішення зі Спільної Зовнішньої Політики і Політики Безпеки, співпраці в правовій і внутрішній політиці приймаються за особливою процедурою (ст. J і К Договору про ЄС).
Розподіл повноважень між трьома діючими інститутами, як це визначено Договором про Європейський Союз, означає, що всі базові правові документи повинні бути прийняті Радою ЄС, оскільки її структура забезпечує політичний зв'язок з країнами-членами.
41
Ст. 189 В Договору про ЄС визначає новий спосіб включення Парламенту у процес співрішення. Ця нова процедура застосовується з 1 листопада 1993 р. Виняток становлять два моменти. По-перше, у випадку розбіжності позицій між Радою і Парламентом активізується узгоджувальна процедура за участю спеціального комітету. По-друге, Парламент має право відхилити запропонований документ, якщо всупереч узгоджувальній процедурі не буде досягнуто порозуміння. На це потрібна згода абсолютної більшості його депутатів. Отже, жоден юридичний документ не може бути прийнятий проти волі Парламенту. Процедура співрішення обов'язкова при формуванні законодавчої бази, у сферах охорони здоров'я, культури, освіти, захисту прав споживачів, трансєвропей-ських структур і захисту довкілля.
Європейська Комісія розробляє право ЄС як за своєю власною ініціативою, так і за дорученням Європейського Парламенту або Ради ЄС, яка не має права приймати будь-яке рішення без офіційної пропозиції з боку Комісії.
Законодавчі пропозиції надходять до Ради ЄС, яка потім скеровує їх до Європейського Парламенту. Там вони передаються у відповідні комітети, які вносять до пропозицій свої поправки, голосують за них і вже після того висновок скеровується на розгляд пленарного засідання Парламенту в Страсбурзі. Пропозиції, що стосуються окремих політик ЄС, передаються на розгляд в Економічний і соціальний комітет, а також в Комітет регіонів. Обидва комітети мають виключно консультативний статус, вони скеровують свої висновки на розгляд Ради ЄС.
Висновки Парламенту і обидвох комітетів скеровуються також до Європейської Комісії, яка може внести в законопроекти зміни з урахуванням отриманих суджень і висновків. Після цього законопроект повертається в Раду ЄС і Парламент для другого читання; потім він знову проходить через відповідні комітети, ставиться на голосування на черговій пленарній сесії Парламенту і знову скеровується до Ради ЄС, яка приймає остаточне рішення.
На будь-якій стадії законодавчого процесу Європейська Комісія має право змінити повністю або частково свою пропозицію. Після того, як Рада ЄС прийняла рішення, на Комісію покладено обов'язок контролювати хід його виконання.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Штаб-квартира, мови та символи ЄС» з дисципліни «Європейський Союз: політика, економіка, право»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Офісні та відомчі АТС
Еволюція стандартів стільникового зв'язку
Диференціація кредитних операцій за ступенями ризику
Технологічний процес кування
ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У СИСТЕМІ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ФІНАНСОВОГО...


Категорія: Європейський Союз: політика, економіка, право | Додав: koljan (02.06.2013)
Переглядів: 2144 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП