ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Економічний аналіз » Організація і методика економічного аналізу

Особливості проведення аналізу взаємозв’язку “витрати-обсяг-прибуток”
Важливу роль у прийнятті управлінських рішень відіграє аналіз “витрати-обсяг-прибуток”, який передбачає системне дослідження взаємозв’язку таких показників як витрати, обсяг реалізації та прибуток. На підставі проведеного аналізу з’являється можливість моделювати співвідношення цих показників із вибором найоптимальнішої моделі. Зокрема, визначаються: обсяг реалізації, який забезпечує відшкодування всіх витрат та отримання бажаного

233 прибутку; величина прибутку при певному обсязі реалізації; вплив змін величини витрат, обсягу та ціни реалізації на прибуток підприємства; оптимальна структура витрат тощо. Результати аналізу “витрати-обсяг-прибуток” є підставою для обґрунтування вибору управлінських рішень щодо асортиментної та маркетингової політики, технології виробництва для мінімізації витрат та максимізації прибутку. Основними етапами аналізу взаємозв’язку “витрати-обсяг-прибуток” є: 1) 2) 3) збір, підготовка й аналітична обробка вихідної інформації відпорозрахунок умовно-постійних та умовно-змінних витрат, рівня аналітичне обґрунтування обсягу реалізації, необхідного для заАналіз взаємозв’язку “витрати-обсяг-прибуток” використовується для розрахунку точки беззбитковості. Точка беззбитковості (ТБ) – рівень фізичного обсягу продажу протягом досліджуваного періоду, при якому виручка від реалізації продукції (чистий дохід) співпадає з витратами виробництва, а прибуток відповідно дорівнює нулю. Важливим напрямом аналізу взаємозв’язку “витрати-обсяг-прибуток” є прогнозування чутливості прибутку на зміни інших параметрів діяльності. Для визначення впливу на прибуток зниження обсягу реалізації продукції можна використати запас міцності. Різниця між фактичним обсягом реалізованої продукції і беззбитковим обсягом продажів складає зону безпеки або запас міцності (ЗМ), тобто:
ЗМ = ОР − ТБ нат.од.

відно до умов аналізу; беззбитковості та зони безпеки; безпечення запланованої суми прибутку.

(11.4)

Запас міцності відображає граничну величину можливого зниження обсягу продаж без ризику зазнати збитків. Поряд із абсолютним значенням показника запасу міцності широко використовують коефіцієнт запасу міцності

234 (КЗМ), що розраховується як співвідношення запасу міцності та фактичного обсягу реалізації: КЗМ = ЗМ : ОР (11.5)

На зміну рівня беззбитковості здійснюють вплив наступні фактори: 1) зміна ціни одиниці виробу. Зниження ціни одиниці реалізованої продукції передбачає необхідність збільшувати обсяг реалізації в натуральному вираженні, тобто підвищувати точку беззбитковості (ТБ) для покриття витрат; 2) зміна рівня змінних витрат в одиниці реалізованої продукції. Взаємозв’язок зміни суми змінних витрат на одиницю продукції і точки беззбитковості прямий, зростання цих витрат призводить до підвищення точки беззбитковості; 3) зміна постійних витрат. Напрям впливу зміни постійних витрат на точку беззбитковості аналогічний.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Особливості проведення аналізу взаємозв’язку “витрати-обсяг-прибуток”» з дисципліни «Організація і методика економічного аналізу»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит виходу продукції рослинництва
РОЗВИТОК КРЕДИТНИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ В ПЕРЕХІДНИЙ ПЕРІОД
Аудит обліку витрат на формування основного стада
Історизми, архаїзми, неологізми і фразеологізми
Пароніми


Категорія: Організація і методика економічного аналізу | Додав: koljan (28.08.2012)
Переглядів: 2213 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП