ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Економіка торгівлі

Вплив ціни на попит і пропозицію та рівень споживання різних товарів у конкретному регіоні
Прийняті продукти від населення споживча кооперація продає в робочих селищах і містах з націнкою. Ці ціни відповідно вищі, ніж ціни, за якими здійснено закупівлю сільськогосподарської продукції.
Споживча кооперація може торгувати продукцією на місцевих ринках, яка оплачена на 75 % загальної вартості. Кінцевий розрахунок тоді проводиться після її реалізації. Свої послуги споживча кооперація оплачує за рахунок комісійної винагороди, яка встановлюється з розрахунку покриття витрат з реалізації товарів і забезпечення планового прибутку.
Реалізація продукції на місцевих ринках з залученням споживчої кооперації має прогресивне значення. Для міських споживачів воно заключається в більш стабільному рівні цін, підвищенні культури торгівлі, її стабільності. Індивідуальні виробники, фермери також отримують вигоду, насамперед, у зв'язку з економією праці і часу на реалізацію продукції, які можуть бути використані на більш ефективне виробництво цієї продукції. За орієнтовними підрахунками, на місцевих ринках у середньому торгує близько 380 тис. населення щоденно. Цю цифру слід розглядати з різних позицій — економічних, соціальних та політичних.
Проведені дослідження реалізації продукції на місцевих ринках свідчать, що більша частина продукції (56 %) завезена з інших регіонів. Причиною такої ситуації є різниця в цінах. Це стосується в першу чергу таких товарів, як виноград, фрукти, цитрусові, картопля в деяких місцевостях, кавуни, дині тощо. Майже повністю осідають на місцевих ринках м'ясні, рибні продукти, частково яйця. Значні відстані через різницю цін долає олія, цитрусові, фрукти, цукор, частково борошно.
При збуті цієї продукції через споживчу кооперацію з'являється можливість організації міжобласних господарських поставок відповідної продукції, що дозволяє розширити ринок збуту і більш організовано задовольнити потреби населення конкретних регіонів. Є також можливість організації переробки сільськогосподарської продукції у місцях її масового виробництва, а потім організації торгівлі продуктами переробки. Все це посилює економічні умови для подальшого розвитку місцевих товарних ринків. Обсяг обороту споживчої кооперації з продажу сільськогосподарських продуктів на місцевих ринках за 2002 р. склав близько 18 % загального обороту споживчої кооперації.
Подальший розвиток реалізації продукції через місцеві ринки буде сприяти розширенню закупівельної діяльності для безпосередніх виробників продукції сільського господарства. Більше вигоди отримає конкретний споживач.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Вплив ціни на попит і пропозицію та рівень споживання різних товарів у конкретному регіоні» з дисципліни «Економіка торгівлі»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ЗМІСТ ТА МЕТА МАРКЕТИНГОВОЇ ПРОДУКТОВОЇ ТА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ІННОВАЦІ...
Розвиток пейджингового зв’язку
Поділ іменників на відміни
Форми безготівкових розрахунків
Як наростити тИЦ без щомісячних платежів


Категорія: Економіка торгівлі | Додав: koljan (01.11.2011)
Переглядів: 1348 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП