ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Товарні знаки: створення, психологія, сприйняття

Общий анализ товарных знаков
Поскольку даже сегодня большинство товарных знаков являет­
ся творениями человеческого разума, сравнительный анализ может
дать нам возможность глубже понять их антропологические, лингви­
стические и психологические корни. В ближайшем будущем по­
средничество компьютера порвет многие из этих связей. Мы уже
вступили в переходный период, но пока еще не поздно провести
частичную оценку влияния элементов современной культуры на
словесные и изобразительные товарные знаки. В настоящей работе
проводится анализ обеих групп. Каждой из них присущи собствен­
ные характеристики, по-своему демонстрирующие связи с культу­
рой, на которой зиждутся конкретные товарные знаки.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Общий анализ товарных знаков» з дисципліни «Товарні знаки: створення, психологія, сприйняття»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Суть проблемних позичок та причини їх виникнення
Визначення грошових потоків з неопрацьованих первин-них даних
Збір за право використання місцевої символіки
Еволюція стандартів стільникового зв'язку
Використання електронної пошти в бізнесі та її стандарти


Категорія: Товарні знаки: створення, психологія, сприйняття | Додав: koljan (01.10.2011)
Переглядів: 581 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП