ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Маркетинг: основи і маркетинг інформації

СБЫТОВАЯ ПОЛИТИКА
Цель бизнеса, по определению П. Друкера, состоит в со­ здании потребителя. А чтобы этот потребитель остался привер­ женцем товаров фирмы после первой покупки, необходимо со­ здать, кроме всего прочего, условия для более удобного про­ цесса приобретения данных товаров, так как бизнес будет ус­ пешно продолжаться только при условии, если товары и далее будут продаваться. Для решения этой задачи фирма формиру­ ет собственную сбытовую политику , состоящую из органи­ зации каналов распределения (сбыта, продвижения) и реали­ зации собственно товародвижения.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «СБЫТОВАЯ ПОЛИТИКА» з дисципліни «Маркетинг: основи і маркетинг інформації»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит надходження запасів
Склад – найменша вимовна одиниця
Аудит розрахунків з постачальниками та підрядниками
Аудит розрахункових і кредитних операцій. Мета й завдання аудитор...
Програмне забезпечення та основні стандарти АРІ для комп’ютерної ...


Категорія: Маркетинг: основи і маркетинг інформації | Додав: koljan (03.09.2011)
Переглядів: 622 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП