ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Правові та юридичні науки » Місцеве самоврядування: світовий та український досвід

КОНТРОЛЬ ЗА ЗАКОННІСТЮ РІШЕНЬ НА ОКРУЖНОМУ РІВНІ У ФРАНЦІЇ
Контроль за законністю рішень окружної ради здійснює окружний префект (на початку децентралізації — окружний комісар республіки). Рішення окружної ради до того, як вони набули чинності, обов'язково подаються комісару республіки. У разі, коли він вважає таке рішення незаконним за формою чи по суті, то передає його на розгляд адміністративного суду, який і приймає рішення по суті, тобто визйає його незаконним чи, навпаки, приймає постанову про законність рішення окружної ради.
Окружний префект також здійснює контроль за законністю рішень голови окружної ради. Найбільш важливі рішення голови (передусім це рішення нормативного характеру) мусять передаватися префекту ще до того, як вони набули чинності. Умови такого контролю такі ж самі, як і стосовно дій мера чи Голови Генеральної ради. Окружним префектом є Один із префектів департаментів, що входять до складу округу.
Окружнші префект
Окружний префект, залишаючись префектом головного департаменту округу, поєднує в собі функцію представника держави в окрузі та представника держави у департаменті. Він безпосередньо представляє в окрузі прем'єр-міністра і кожного міністра зокрема, чим уособлює в
МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ: СВІТОВИЙ ТА УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД
7 4
собі повноважного представника всіх центральних органів державної виконавчої влади.
Окружний префект має досить широкі не тільки контрольні чи представницькі повноваження, він має достатньо компетенції для вирішення питань соціально-економічного розвитку та облаштування території всього округу. Він є провідником державної політики на цьому рівні.
Він відіграє основну роль у плануванні розвитку округу та розподілу державних інвестицій, що надаються округу державою, або в яких є державна частка.
Дуже важливим і дуже позитивним моментом в організації життя округу є можливість договірного розподілу служб між головою окружної ради та префектом. Це дає змогу уникати дублювання в роботі і зменшує вірогідність виникнення суперечностей між префектом і головою ради.
Оскільки префект є представником усіх міністрів у окрузі, він має великі повноваження щодо безпосереднього керівництва місцевими службами центральних міністерств і відомств.
Так, префект може наділятися повноваженнями, які б міністри хотіли передати органам, що представляють центральну державну адміністрацію на окружному рівні. За рахунок цього префект є в принципі єдиним органом адміністративної влади в окрузі, який може приймати рішення від імені держави.
Поряд з цим, префект є єдиним в окрузі вторинним розпорядником кредитів місцевих служб центральних міністерств і відомств (першим розпорядником є відповідний міністр). Тільки він є розпорядником бюджетних коштів цих служб і саме він займається питаннями управління нерухомістю і майном (держави).
Префект також бере участь у процедурі атестації персоналу місцевих державних органів, він подає міністрам оцінку їх діяльності. Через префекта проходить вся кореспонденція між центральними і місцевими органами державної виконавчої влади.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «КОНТРОЛЬ ЗА ЗАКОННІСТЮ РІШЕНЬ НА ОКРУЖНОМУ РІВНІ У ФРАНЦІЇ» з дисципліни «Місцеве самоврядування: світовий та український досвід»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ І ЙОГО ПОКАЗНИКИ
ВИКОНАННЯ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ
Аудит прибуткового податку з доходів громадян
Загадка пешехода и паровоза
Аудит виробництва продукції у тваринництві. Мета і завдання аудит...


Категорія: Місцеве самоврядування: світовий та український досвід | Додав: koljan (30.05.2011)
Переглядів: 661 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП