ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Комунікаційна політика в діяльності державного службовця

Просвіта клієнта
У багатьох випадках найскладнішим етапом будь-якої оцінки РR - роботи є
досягнення взаєморозуміння між керівництвом клієнта і радником стосовно:
природи, обсягу та змісту функції РR; техніки, етики та стандартів консульту-
вання; методів використання та оцінки послуг консультанта.
Найчастіше тут виникають такі проблеми:
1.Клієнт неправильно розуміє зміст РR - професії. Наприклад: хоче використати
рекламний тиск на газети, щоб ті друкували позитивні статті про його організа-
цію; вважає, що кожний прес - реліз має дослівно друкуватися кожною газетою,
до якої був надісланий; вважає, що думка керівництва має нав'язуватися спів-
робітникам, і єдиним показником успіху є те, наскільки вони її дотримуються;
прагне приховати деякі факти від громадськості, а потім звинувачує консульта-
нта, коли вихолощена стаття не сприймається.
2.Клієнт вузько розуміє РR Він може погодитися, що консультант виконує фун-
кції пабліситі, але забуває звертатися до нього з проблемних питань, з питань
зв'язків із службовцями, акціонерами та інших, що прямо стосуються сфери РR. 3.Клієнт може обмежити участь консультанта в роботі, що є складовою його
функції. Він може попросити консультанта написати переднє слово президента
фірми для річного звіту, але відмовити йому в розробленні плану звіту або у
його розповсюдженні.
4.Найчастіше клієнт схильний до недооцінки результаті РR - роботи. Він може
звернути увагу на кліпінг газетних матеріалів і не помітити невловимих пози-
тивних зрушень у поліпшенні психологічного клімату, запобіганні певним про-
блемам, скаргам клієнтів тощо.
Такого ґатунку проблеми консультант повинен долати за допомогою про-
світи клієнта. Клієнтові, своєю чергою, потрібно мати мудрість у своїх взаєми-
нах із консультантом.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Просвіта клієнта» з дисципліни «Комунікаційна політика в діяльності державного службовця»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: СУЧАСНІ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ
Пароніми
Ложный путь изобретательства
АКТИВНІ ОПЕРАЦІЇ БАНКІВ
Інвестиції у виробничі фонди


Категорія: Комунікаційна політика в діяльності державного службовця | Додав: koljan (02.10.2011)
Переглядів: 891 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП