ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Комунікаційна політика в діяльності державного службовця

Кваліфікація радника
Оскільки на радника покладається розв'язання широкого кола стратегічних
питань, він має бути особою з досвідом роботи у різних царинах діяльності.
Щоб обслуговувати клієнта, він повинен мати принаймні такі якості:
• розважливість;
• здатність чітко та логічно мислити;
• здатність ясно висловлюватися в усній і письмовій формі;
• уміння розробляти масштабні плани, схоплювати суть справи та виходити за
межі буденного;
• управлінські здібності, щоб керувати масштабними операціями, які містять
багато деталей та абстрактних елементів;
• хист продавця — розуміння того, як подати ідею, товар або справу;
• об'єктивність — уміння триматися на міцному грунті фактів, бути здатним
оцінити будь - яку ситуацію з позицій сторонньої людини;
• широта кругозору — неупередженість навіть тоді, коли майже всі факти під-
штовхують до одного висновку;
• скромність — здатність визнавати свою неправоту;
• принциповість — готовність втратити клієнта, якщо продовження співпраці з
ним суперечить особистим переконанням і баченням;
• здатність рівною мірою приділяти увагу як деталям, так і масштабним питан-
ням;
• інтерес до людей, їхніх думок і мотивації до праці;
• жива уява, грунтована на здоровому глузді.
Професійний РR - радник у більшості випадків відіграє провідну роль у ро-
боті фірми клієнта. Він має бути людиною бізнесу, розумітися на питаннях рен-
ти, кадрів, оподаткування тощо. В іншому разі, він не зможе ефективно служи-
ти клієнтові.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Кваліфікація радника» з дисципліни «Комунікаційна політика в діяльності державного службовця»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: ЗАОЩАДЖЕННЯ ТА ІНВЕСТИЦІЇ В МЕХАНІЗМІ ГРОШОВОГО РИНКУ
Статті формування власного капіталу
Поняття ISDN
Послуги, що можуть забезпечуватися системою електронної пошти
Свидетельства отвеса и маятника


Категорія: Комунікаційна політика в діяльності державного службовця | Додав: koljan (02.10.2011)
Переглядів: 788 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП